927 Reacties Nieuwste boven Vandaag eerste echo gehad 5weken 4dagen vruchtzakje met vruchtje en klein knipperend hartje
Gister de eerste echo gehad met 6+3 met al een heel mooi kloppend hartje 馃槏
Alles goed met 7 weken. Mooie hartactiviteit 馃グ
Reactie op AMEKP Alles goed met 7 weken. Mooie hartactiviteit 馃グ
Prachtig! Ik mag de 21e ook met 7 weken :) 馃榾
Vandaag de eerste echo gehad (rond de 6 weken). Er waren twee vruchtzakjes zichtbaar waarvan eentje met een kloppend hartje. 馃挄 nu hopen dat het goed blijft gaan. Over 1,5 week weer een echo 馃馃徑
Vandaag met 7+0 goede echo & kloppend hartje gezien馃槂
Vandaag de eerste echo gehad! Ben een paar dagen teruggezet naar 6+6 en er was een mooi kloppend hartje te zien. Uitgerekende datum is 4 april 馃槉
Wat een leuke berichten :)!
Ik heb ook een positieve eerste echo gehad. Een mooi kloppend hartje en alles volgens het boekje.
Reactie op boysmom98 Vandaag eerste echo gehad 5weken 4dagen vruchtzakje met vruchtje en klein k ...
Pff had ik m鈥檔 echo maar al, ik moet helaas nog twee weken wachten tot m鈥檔 7e week
M鈥檔 eerste echo, straks terug bellen voor nieuwe echo eind augustus omdat ik nog maar 5 weken was we dachten langer 馃馃徎馃馃徎
Hier ook een kloppend hartje! Ik ben teruggezet naar 6+1. Wel een hartvormige baarmoeder. De verloskundige was er niet zo ongerust over, wel meer kans op vroeggeboorte of een keizersnede. Ik laat het even bezinken en voor nu is het een mooi plaatje zo 馃グ
Reactie op Linz90 M鈥檔 eerste echo, straks terug bellen voor nieuwe echo eind augustus omdat i ...
30ste mag ik terug gaan 馃槏
Reactie op FionaKT Hier ook een kloppend hartje! Ik ben teruggezet naar 6+1. Wel een hartvormi ...
Wat bijzonder om zo te zien zeg!
Afgelopen maandag met precies 6 weken. De vruchtzak had ook precies de grootte van 6 weken. Een mooi kloppend hartje al gezien. 馃グ
Eerste echo op 16-8 met 6 weken. Vruchtzak met een vruchtje erin te zien. Volgende week 23-8 een tweede echo voor hartactiviteit
Hoii, wanneer bellen jullie voor een afspraak voor je 1e echo? Moet dit gelijk als je een positieve test hebt of nog bijv twee weken afwachten?
Reactie op xxliek01 Hoii, wanneer bellen jullie voor een afspraak voor je 1e echo? Moet dit gel ...
Wij hebben meteen gebeld.
Reactie op xxliek01 Hoii, wanneer bellen jullie voor een afspraak voor je 1e echo? Moet dit gel ...
Heey Gefeliciteerd ! ik heb gelijk gebelt met een positieve test. En dan rekenen hun uit waarneer je kan langskomen voor de eerste echo.
Dankje馃グ jullie ook natuurlijk. Ga ik het morgen doen馃檹