1029 Reacties

2 jaar geleden

4 weken zwanger. Afgelopen zaterdag achtergekomen. Niet meer verwacht gezien we in de laatste ronde met clomid zaten! Ik heb best last van buikpijn en rugpijn. Dit heb ik eerder nooit gehad. Maar heb 8 miskramen gehad dus ik ben als de dood dat het fout gaat. Vind het lastig om positief te blijven 🥹🙈 25 juli hebben wij de eerste echo 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Maaikeeeee

4 weken zwanger. Afgelopen zaterdag achtergekomen. Niet meer verwacht gezi ...
Hier ook alleen soort van krampen, soms ook meer richting m’n flanken. Verder wat moe maar thats it. Vorige zwangerschappen had ik meer kwaaltjes (dacht ik) durf hierdoor dus nog geen afspraak met de gynaecoloog te maken

2 jaar geleden

Reactie op Maaikeeeee

4 weken zwanger. Afgelopen zaterdag achtergekomen. Niet meer verwacht gezi ...
Wow 25 juli al! Ik pas 2 aug Pffff.. ben voor die tijd niet echt gerust. Ben niet erg misselijk, wel beetje ongesteldheid krampen en opvliegers! Warm/koud.. sporten gaat ook amper!

2 jaar geleden

Reactie op missmommyof3

Hier ook alleen soort van krampen, soms ook meer richting m’n flanken. Verd ...
Jaa ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een ENORME vermoeidheid, toen ik amper een dag overtijd was.. nu niet, dus dat voelt wel gek

2 jaar geleden

Reactie op Noordb

Jaa ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een ENORME vermoeidheid, toen i ...
Ja zo zenuwslopend vind ik dat! Maar… Toch maar vandaag de VK gebeld en mag 26 juli voor een echo

2 jaar geleden

Ik mag dinsdag voor een vroege echo, heel spannend.. door pcos weet ik niet hoelang ik zwanger ben. Waarschijnlijk pas 4 weken ofzo, maar een echo sla ik niet af 😂 Ik word echt zoooo gek van mijn reukvermogen, alsof ik een superpower heb maar ruik alleen stinkende dingen. Kan de prullenbakken en de katten niet meer verdragen

2 jaar geleden

Hoi, Bij mij komen zeker vragen op, nu ik sinds dinsdag merk dat mijn lichaam anders is. Woensdag testte ik heel licht positief en vandaag maar een clearblue test gehaald en daar stond ‘zwanger’ op, heel blij, maar ook spannend. Heb sinds gister goed aanwezige steken in mijn linker onderbuik. Vannacht er slecht van geslapen, vooral last als ik stil zit of lig, met lopen en bewegen minder last. Heeft iemand dit ook of ervaring mee? Merk dat ik beetje bang ben dat het niet goed zit. Verder heb ik normale klachten, pijnlijke borsten, misselijk enz.

2 jaar geleden

Hoi, Ik ben nu 4 weekjes zwanger! Na mijn 3 miskramen van vorig jaar vind ik het toch wel heel erg spannend en merk ik dat ik nog niet echt kan genieten. Ik voel soms gerommel in me buik, en lichte menstruatie krampen, meer mensen die dit hebben die rond de 4 weken zwanger zijn? Liefs

2 jaar geleden

Reactie op wendy0104

Hoi, Bij mij komen zeker vragen op, nu ik sinds dinsdag merk dat mijn lic ...
Ik heb af en toe ook zo’n steekje inderdaad. Gisteren was ik in een soort van paniekmodus door een lichte variant van de ‘menstruatiekrampjes’, vandaag voel ik mij weer heel relaxt en ben ik rompertjes aan het kijken 🫣. Dus mijn emoties nemen ook een loopje met mij denk ik. Bij mij zijn de krampjes aanwezig als ik actief wordt. Als ik chill lig of zit is het nauwelijks aanwezig.

2 jaar geleden

Reactie op cndabb

Hoi, Ik ben nu 4 weekjes zwanger! Na mijn 3 miskramen van vorig jaar vind ...
Ja ik herken die krampen. Ik ben zelf heel erg beïnvloedbaar door negatieve ervaringen qua dat het fout gaat. Ik probeer nu vooral aan alle goede zwangerschappen en geboortes om mij heen te denken. Dat zijn er gelukkig veel meer.

2 jaar geleden

Reactie op Robertaa

Ik heb af en toe ook zo’n steekje inderdaad. Gisteren was ik in een soort v ...
Bedankt, het gaat gelukkig wat beter, heb er minder last van. Voel gelukkig nog we wat, want anders zou ik dat ook weer gek vinden. Ik ga komende week even uitzoeken wat er nu allemaal moet gebeuren. Is de eerste echo nou met 10 weken of kan dit al eerder?

2 jaar geleden

Reactie op wendy0104

Bedankt, het gaat gelukkig wat beter, heb er minder last van. Voel gelukkig ...
Goede vraag. Ik heb mij aangemeld bij een verloskundigepraktijk en ga het vanavond eens aan een vriendin vragen.

2 jaar geleden

Reactie op Robertaa

Goede vraag. Ik heb mij aangemeld bij een verloskundigepraktijk en ga het v ...
Ik heb mij gister ook aangemeld, dus zal binnenkort wel gebeld worden

2 jaar geleden

Iemand anders toevallig ook wat bruin slijmverlies? Ben weer meteen onzeker…

2 jaar geleden

Reactie op DenH1609

Iemand anders toevallig ook wat bruin slijmverlies? Ben weer meteen onzeker ...
Nu niet, maar had ik tijdens mn eerste zwangerschap wel en dat is gewoon goed gegaan. Hopelijk is het geen slecht nieuws voor jou 🍀

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Nu niet, maar had ik tijdens mn eerste zwangerschap wel en dat is gewoon go ...
Ik bij mijn zoontje ook zie ik nu ik terug lees in mijn boekje. Ben weer gerustgesteld 😁 over drie weekjes de eerste echo.

2 jaar geleden

Reactie op DenH1609

Ik bij mijn zoontje ook zie ik nu ik terug lees in mijn boekje. Ben weer ge ...
Ahh zo spannend weer! Ik heb me net aangemeld bij de VK, ben benieuwd wanneer ze bellen voor de intake en echo :)

2 jaar geleden

Reactie op cndabb

Hoi, Ik ben nu 4 weekjes zwanger! Na mijn 3 miskramen van vorig jaar vind ...
Ja hoor dat heb ik heel erg gehad de vorige keer. En nu weer. Is je baarmoeder die groeit.

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Ahh zo spannend weer! Ik heb me net aangemeld bij de VK, ben benieuwd wanne ...
Oh spannend! Hopelijk bellen ze snel, toch fijn als je een datum hebt om naar toe te leven

2 jaar geleden

Hoi, Ik weet het even niet zo goed. Ik had zaterdag een positieve test en voelde veel aan mijn lichaam, heftige krampen links in onderbuik ( daarnaast gevoelige borsten, misselijk enz.)Vandaag ineens gaan bloeden, lijk net ongesteld. Net bij de huisarts geweest, maar het is afwachten. Moet mijn temperatuur in de gaten houden en mijn bloedingen. Heeft iemand ervaring met bloedingen en zwanger? Ik merk dat ik het gevoel heb dat het klaar is, maar wanneer kan ik dit zeker weten? Zou nu 4 weken zwanger moeten zijn ongeveer