10 Reacties

3 maanden geleden

Stokke flex XL, is alleen geen standaard voor dus wij zette hem altijd op ons aanrecht. Lekker makkelijk vol laten lopen en leeg laten lopen.

3 maanden geleden

Reactie op MamaDemi

Stokke flex XL, is alleen geen standaard voor dus wij zette hem altijd op ...
Dankjewel voor de tip! ☺️

3 maanden geleden

Toen wij in Australië waren miste ik een badje en toen deze gekocht bij Ikea. Echt perfecttt als bad! We hebben m zelfs mee naar huis genomen en onze zoon zat er heerlijk in tot hij ongeveer 2 was. Ook heerlijk in de tuin en op vakantie. Heel stevig materiaal dus er kan veel water in https://www.ikea.com/nl/nl/p/torkis-flexi-wasmand-binnen-buiten-groen-20579165/

3 maanden geleden

Reactie op Anoukxx

Toen wij in Australië waren miste ik een badje en toen deze gekocht bij Ike ...
Dankjewel!!

3 maanden geleden

Het we too badje is ook fijn! Lekker ruim

3 maanden geleden

Reactie op Ashleyheiwegen

Het we too badje is ook fijn! Lekker ruim
Deze gebruik ik ook. Onze dochter is nu inmiddels 3 jaar en zit er nog steeds in haha. (Wel klein van stuk maar toch) Ons zoontje van bijna 4 maanden is daar in tegen lang maar hoop het bij hem ook lang te kunnen gebruiken.

3 maanden geleden

Reactie op Jetje03

Deze gebruik ik ook. Onze dochter is nu inmiddels 3 jaar en zit er nog stee ...
Is die niet even lang als die van bebe-jou dan? Is wel hetzelfde idee als ik de foto's bekijk

3 maanden geleden

Reactie op EsraAimee

Is die niet even lang als die van bebe-jou dan? Is wel hetzelfde idee als i ...
Geen idee? Anders zou je het badje even in het echt moeten bekijken dan kun je het vergelijken. Zelf vind ik het we-too badje echt veel groter ter vergelijking van de standaard badjes.

3 maanden geleden

Of een badzitje gebruiken. Onze baby ligt daardoor ook mooier/lekkerder in het badje

3 maanden geleden

Hier ook een lange baby. Ik heb het we-too badje. Op de arm badderen werd ze te lang voor dus inmiddels het badzitje er in gezet maar dat gaat prima! Ik vind het een fijn bad en lekker diep voor als ze straks ouder is