15 Reacties

4 maanden geleden

Geen tips. Hoort er gewoon bij volgens mij. Ik heb exact hetzelfde. Ineens tijdens mijn zwangerschap viel niks meer uit. Toen heb ik mezelf wel echt verteld dat het ooit uit gaat vallen. Dit is het moment. Ik zie het als opgespaard haar dat eigenlijk gewoon had uit moeten vallen eerder al. Haha.

4 maanden geleden

Reactie op Ddnx

Geen tips. Hoort er gewoon bij volgens mij. Ik heb exact hetzelfde. Ineens ...
Haha ja zo kan je t ook bekijken indd馃構 schrik er soms wel van zijn echt hele grote plukken had hiervoor best dik haar tijdens zwangerschap ook maar nu is het net een kwast 馃槪

4 maanden geleden

Yes bij mij is het nu ook begonnen. Vreselijk 馃ズ馃ズ

4 maanden geleden

Mijn ervaring is dat van een kind krijgen je kapsel niet mooier wordt 馃檲 Tijdens de zwangerschap een mooie, volle bos, maar daarna.. valt het flink uit. Bij de oudste werd m'n lange kapsel heel dun, ik schaamde me vreselijk. Daarna groeide het terug, je kon aan het aantal centimeters precies zien hoe lang het geleden was dat het uitviel. Toen heb ik op een gegeven ogenblik m'n haar maar kort laten knippen. Het was zo piekig geworden.. "Je krijgt er zoveel voor terug", zullen we maar zeggen 馃槣

4 maanden geleden

Vreselijk. Lijkt nu stuk erger ook dan bij mn zoon 3 jaar terug.

4 maanden geleden

Yes! Nu bij 2e ook weer. Tip, Yves rocher anti haaruitval shampoo. Gebruik het al jaren! Van mijzelf al geen dikke bos namelijk. Mijn kapster merkt duidelijk verschil ook sinds ik dat gebruik.

4 maanden geleden

Jaa hier ook, vreselijk 馃ズ

4 maanden geleden

Naar de kapper gaan, knipbeurt kan helpen

4 maanden geleden

Silsolutions van vitakruid is een aanrader! Heb nog geen haaruitval maar geef borstvoeding.. maar drink iedere ochtend een shotje op nuchtere maag!

4 maanden geleden

Oooo hier ook weer begonnen 馃槳 hoopte dat het deze keer mee zou vallen! De vorige keer een paar maanden moeten doorbijten (niks gebruikt ervoor, alleen haarlak om de kalere plekken met de rest v.h. haar te verbergen馃檲) en daarna kreeg ik een vollere bos haar. Duimen dat dat deze x ook gebeurt 馃馃徎

4 maanden geleden

Met de hoeveel weken/maanden is het haaruitval bij jullie begonnen?

4 maanden geleden

Reactie op PriscillaGobel

Bij mij 3馃槱

4 maanden geleden

Reactie op PriscillaGobel

Iets na de 3 maanden. Meen dat van vorige keer ook te herinneren (rondom het weer gaan werken).

4 maanden geleden

Reactie op Mauddd93

Silsolutions van vitakruid is een aanrader! Heb nog geen haaruitval maar ge ...
Ik heb ook nergens last van! Ik gebruik sinds 20 weken zwangerschap ook silsolutions en nu nog dagelijks. Ook in combinatie met collageenpoeder van vitakruid. En ik geef flesvoeding. Heb het idee dat het echt werkt ervoor 馃槃