13 Reacties
2 maanden geleden
Ahhh vervelend he! Ik heb er ook mega erg last van.. las dat rond 4 maanden de piek is, nou dat is wel te merken 😵💫 De kapper gaf mij de tip om biotine te slikken! hopelijk gaat het werken
2 maanden geleden
Reactie op SuuzAnn
Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad. Nu erger dan de vorige keer. He ...
Minoxidil is helaas vrij zinloos omdat het alleen helpt zolang je het gebruikt. Dus of je moet het jaren willen gebruiken, maar helaas is het maar een tijdelijke fix/uitstel..
2 maanden geleden
Mijn dochter is bijna 5 mnd heb nu sinds twee maanden extreem last van. Op het punt dat ik echt inhammen heb en me haar niet meer los kan dragen. Weet dat wel weer goed komt maar vind het echt afzien.
2 maanden geleden
Ik heb er helaas sinds 2/3 weken ook erg veel last van. Precies wat je aangeeft; borstel vol en ik kan er zo hele plukken uithalen vanaf de punten.
Ik heb ook pijn op mn hoofdhuid zelf, lijkt roosachtig te zijn maar daar heb ik normaal nooit last van. Met die schilfers vallen ook de plukken uit, die zitten er aan vast. Herkent iemand dit ook?
Hopelijk zijn we er allemaal snel van af!!
2 maanden geleden
Ik slik al 1,5 maand CML-complex en gebruik olaplex. Werkt als een tierelier, merkte vooral na een week dat m’n wimpers weer terugkwamen. Duurde ongeveer 3 weken dat m’n haaruitval gestopt is. Nu heb ik gewoon normale haaruitval als dat van voor de zwangerschap
2 maanden geleden
Hier ook! Haal dagelijks zulke heftige plukken uit me haar. Het is vreselijk. Doucheputje zit ook dagelijks verstopt. Ik slik nu op aanraden van de kapper HairGummies van Kruidvat zit biotine in. Ook kreeg ik Batana Oil getipt maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Hopelijk gaat het heel gauw weer over