6 Reacties

4 maanden geleden

Je kan er niks tegen doen helaas, het groeit terug. Ik heb het ook heel erg en zelfs inhammen nu. Bij m'n dochter de 1e zwangerschap had ik dit ook helaas. Pas met 9 a 12 maanden was t weer beetje normaal.

4 maanden geleden

Mijn moeder adviseerd haar huid en nagels van Robea care aan. Ze gaf aan dat dat de enige vitamine js die daadwerlijk werkt. Verder doe je er niet veel aan. Ga het in de komende periode niet verven, blonderen, permanenten want dan wordt het nog erger....

4 maanden geleden

Je kindje krijgt meer haar nu terwijl dat van jou uitvalt 😂 hier ook zo hoor.. heb het idee dat ik bijna kaal ben haha. Helaas is t gewoon uitzitten en het maar accepteren, het komt wel weer terug.. ooit

4 maanden geleden

Weinig. Ik neem collageen en biotine extra, maar heb niet het idee dat ik nu minder haaruitval heb dan bij m'n eerste. Helaas even doorbijten. Het gaat ook weer voorbij.

4 maanden geleden

Niks, oestrogeen verdwijnt uit je lijf en al het extra haar dat je kreeg tijdens je zwangerschap laat nu weer los… Borstels vol gaan hier de prullenbak in…

4 maanden geleden

Het enige wat ik doe is haar vitamines slikken (CML-complex) en olaplex gebruiken, hierdoor lijkt het wel minder te worden. Mijn wimpers zijn wel gelukkig helemaal terug sinds het gebruiken van CML-complex. Die waren ook volledig weg na de zwangerschap:/