9 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar, ik 'klem' 1 hand onder mn oksel en de andere hand hou ik wel opzij met de hand waarmee ik ook m'n borst vorm.

2 jaar geleden

Je kan hem ook eens laten. Vaak zoeken ze met de handjes de tepel om daarna de hand te vervangen met het mondje.

2 jaar geleden

Reactie op XxNon

Herkenbaar, ik 'klem' 1 hand onder mn oksel en de andere hand hou ik wel op ...
Zo doe ik het ook! Eerst het onderste handje vastklemmen, dan andere handje vasthouden en laten aanhappen

2 jaar geleden

Ik doe idd ook 1 hand onder mijn oksel klemmen en dan laat ik de kleine mijn pink vast pakken waardoor ik nog vingers over heb om de borst voor te vormen. Als ze aanhapt wilt ze soms nog mijn vinger vasthouden en soms laat ze hem gewoon lekker op der schoot liggen.

2 jaar geleden

Mijn zoon wil vaak het bovenste handje gebruiken om te knijpen/zoeken. Die doe ik vaak in mijn shirt als ik die omhoog doe. Dan zit hij even vast en kan met zijn handje ook niets

2 jaar geleden

Bij mij deed ze dat eerst ook altijd. Maar volgens mij vanaf week 6 niet meer. Hopelijk is het bij jou ook voorbij voordat je vriend weer gaat werken

2 jaar geleden

Slimme tips allemaal! Ik ga het eens proberen, dank jullie wel!

2 jaar geleden

Wat ik bij mijn oudste altijd deed was een handje bij de broek instoppen. En als de kleine dan rustig aan het drinken is kun je die er weer uit halen!