8 Reacties

10 dagen geleden

Ik denk niet dat dat kwaad kan. Zolang je kleintje er geen last van heeft is het niet erg. Het zijn niet voor niks 6+ potjes, lijkt me

10 dagen geleden

Ja hoor, als ze het hele potje wil eten krijgt ze dat gewoon. Als ze niets meer wil, stopt ze vanzelf wel. Ze heeft gelukkig geen last van de darmen door potjes.

7 dagen geleden

Kan geen kwaad, krijgt hier 100a 120 gram per keer, volledig knijpzakje dus, potje is 200 maar die deel ik tot nu toe op in 2x, ze krijgt nog flesje (moeder)melk bij het hapje moment.

7 dagen geleden

Reactie op chaaarelle

Ja hoor, als ze het hele potje wil eten krijgt ze dat gewoon. Als ze niets ...
Geef je dan ook gewoon flesje in de avond? Hier meestal 5 u potje en dan 7 u wel weer flesje.. Hij heeft hier dan ook wel weer trek in..

7 dagen geleden

Vroeg me ook af of andere kindjes dit ook opeten alsof t niets is ja! Hier dus ook. En tussen de middag een boterham (zonder korsten), een cracotte en een halve maisstengel. Tussendoor zn flessen nog, wel iets minder leeg de laatste tijd maar toch. Waar laat ie t?!

7 dagen geleden

Reactie op Kriel

Vroeg me ook af of andere kindjes dit ook opeten alsof t niets is ja! Hier ...
Hier dus ook.. brood moet ik nog mee beginnen durfde ik nog niet aan. Flessen drinkt ie hier ook iets minder van op. Maar hij wil ze nog wel erbij🤣

6 dagen geleden

Onze dochter van 6 maanden drinkt 4 flessen van 150 tot 200cc. Eet daarnaast 200 gram fruit, 200 gram groente en oook nog stukjes brood. Hier gaat het juist erg goed,geen last van krampjes

4 dagen geleden

Reactie op E12

Geef je dan ook gewoon flesje in de avond? Hier meestal 5 u potje en dan 7 ...
Ja! Hier nog 4 flesjes naast de hapjes, gaan niet meer allemaal leeg. Dochter heeft wel heel weinig slaap nodig dus die gaat pas rond 21.30 naar bed. Potje dan meestal rond 18u en dan voor het naar bed gaan de fles.