21 Reacties
één maand geleden
Wij hebben de ijsblok vormpjes van de Xenos. Die hebben alleen echt de onderkant van siliconen. Wij maken het hapje, doen de bakjes vol, vriezen ze in. Halen ze de volgende dag uit de vriezer.. 3 minuten wachten.. Dan kun je ze er zo uitdrukken. Ik haal ze er dan allemaal tegelijk uit en doe ze allemaal in een zipbag voor in de vriezer. Daardoor hoef ik bij de volgende keer alleen het zakje te openen en kan ik weer andere smaken maken😁
één maand geleden
Ik had via het cb een pakket van het voedingscentrum. Daar zat een sileconen ijsblokmaker in. Die werkt echt perfect!
één maand geleden
Ik heb ook de vorm van zeeman met een silicone onderkant. Als ik de vorm op z’n kop op het aanrecht leg en met mijn handpalm er kracht op zet komen ze los
één maand geleden
Ook siliconen vormpjes en hem heel even onder de hete kraan houden. Dan druk ik ze er zonder moeite uit
één maand geleden
En ik druk ze dan indd ook allemaal in 1x eruit en doe ze in een ziplock zakje
één maand geleden
Ik heb van de action een ijsblokjes vorm en die is helemaal van siliconen. Paar kaar geleden gekocht😅
Je kan evt van dat doet oekter bak spray er misschien in spuiten? Dat je er snel overheen gaat?
één maand geleden
Ik heb van de action en die krijg ik er ook niet per stuk uit. Ik zet ze, zodra ze goed bevroren zijn een paar tellen in heet water en haal dan het hele blok in zn geheel eruit, snij ze in blokjes en doe ze dan in een bakje terug de vriezer in. Zo kan ik er elke keer 1 uithalen
één maand geleden
Reactie op J235
Ik heb de ijsblokvormpjes van de action. Ik moet veel kracht zetten om het ...
Ik ook. Ik gebruik ipv mijn vinger, de onderkant van mijn handpalm om ze eruit te drukken. Dat gaat goed!
24 dagen geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/kitchenlove-siliconen-ijsblokjesvorm-met-deksel-56-ijsblokjes-vierkant-bpa-vrij-100-silicone-groen-blauw/9300000031502965/?Referrer=NLGOOFS&utm_source=google&utm_medium=free_shopping
Ik heb verschillende geprobeerd & uiteindelijk uitgekomen bij deze. Echt heel erg fijn! Gaan er super makkelijk uit en je kan lekker veel invriezen.
24 dagen geleden
Onderkant van de ijsblokjesvorm even onder de kraan houden; dan druk je ze veel makkelijker eruit :)