4 Reacties

3 maanden geleden

Heeft die van ons ook, ook een meisje. Nu 13 weken oud…

3 maanden geleden

Reactie op joep92

Heeft die van ons ook, ook een meisje. Nu 13 weken oud…
Echtt? Ik vind het zo sneu ze schreeuwt het echt uit. Dacht dat ze misschien pijn had maar het valt nu op dat ze het echt alleen tijdens haar slaapjes doet dus ook geen pijn ofzo.. kan het alleen linken aan sprong 4 verder zou ik t echt niet weten ☹️

3 maanden geleden

Ons dochtertje heeft het met 11 weken gehad, na een val. Ik dacht dat het te maken had met de val, dat ze het dan opnieuw beleefde. Misschien verwerkt jouw kleintje ook iets wat zij heeft meegemaakt. Bijvoorbeeld een blaffende hond, iets wat met veel geluid omgevallen is, onweer misschien? Het baby brein is onnavolgbaar hard aan het werk om alle ervaringen te verwerken. Ons brein kan betekenis geven aan bepaalde geluiden of gebeurtenissen, hun brein nog niet. Verder: troosten is altijd goed en wie weet, ze kan last hebben van de sprong

3 maanden geleden

Hier hetzelfde.. mijn dochtertje is 14 weken en wordt de laatste week ook soms hard huilend wakker. Als ik haar troost is ze nog helemaal aan het snikken, zo zielig.. Ik heb het ook gelinkt aan dromen, in combinatie met sprong 4 denk ik 🤷🏻‍♀️