19 Reacties

25 dagen geleden

Hi! Hier ook hazenslaapjes. Vaak wakker tijd van 1,5 u en dan vervolgens een dutje van 30/45 min. Ik weet ook niet hoe ik dit kan verlengen. In de avond gaat het hier wel goed, na zijn flesje in de avond trekt hij hem wel door.

25 dagen geleden

Hier ook hoor. Met geluk en slaapje van 1,5 uur maar meestal 30/45 minuten en indd ook een wakkertijd van 1,5 uur, soms 2 uur. Ik laat t maar gaan. Zeer vervelend met een dreumes want ze slapen echt langs elkaar af. Maar het is wat het is. Ze zullen het zelf wel weten wat ze nodig hebben..

25 dagen geleden

Reactie op mamaaa24

Hi! Hier ook hazenslaapjes. Vaak wakker tijd van 1,5 u en dan vervolgens ee ...
Typisch he, het zal vast een fase zijn maar het duurt toch al een tijdje, hopelijk herstellen de baby's zich en gaan zelf langer slapen.

25 dagen geleden

Reactie op D1908

Hier ook hoor. Met geluk en slaapje van 1,5 uur maar meestal 30/45 minuten ...
Ja balen he! Het is inderdaad wat het is maar die van mij red het echt niet met 3-4x een half uurtje.

25 dagen geleden

Reactie op D1908

Hier ook hoor. Met geluk en slaapje van 1,5 uur maar meestal 30/45 minuten ...
Precies hetzelfde hier. Pittig met dreumes erbij, maarja…

25 dagen geleden

Hier ook vaak korte dutjes. Soms lukt verlengen door een paar keer speen terug te doen of even met haar te liggen en dan sneak ik weg😅. Bij mijn eerste werd dit met ongeveer 6 maanden beter.

25 dagen geleden

Hier ook hoor! Mijn dochter is van begin maart, maar sinds een aantal weken doet ze overdag alleen maar hazenslaapjes van max. 45 min. Ze was overdag al niet de beste slaper, maar nu helemaal niet meer. Snachts gaat het overigens goed, maar ze gaat pas rond 21.00u slapen, dat vindt zij dan haar bedtijd ofzo🫣 Dan slaapt ze wel door tot 5.00/5.30u.

24 dagen geleden

Herkenbaar. Mijn dochter van 4 april zit al in sprong 5. Die volgende week moet beginnen. Wij merken aan alles aan haar dat ze er in zit. Want wij mogen al in ons handen klappen als ze over de hele dag 2 uur te pakken heeft. En haar flessen drinkt ze ineens niet meer leeg.

24 dagen geleden

Herkenbaar! Onze dochter is van 29-3 en vandaag max 2u geslapen overdag bij elkaar opgeteld. Niet weggelegd willen worden en als je haar even alleen op gaar speelkleed legt begint ze re huilen. Kan bijna niet weglopen. Als je dan bij/met haar bent is ze vrolijk, maar loop je weg dan is het huilen. Zeer vermoeiend! In de nacht komt ze ook nog om de 3u voor voeding. Al een paar weken lang, pffff pittig icm werk!

22 dagen geleden

Reactie op AEMM

Herkenbaar. Mijn dochter van 4 april zit al in sprong 5. Die volgende week ...
Vermoeiend he! Het lijkt wel of de ene nog niet afgelopen is en de volgende sprong zich al weer aangekondigd heeft. Hier drinkt ze ook minder en vandaag wilde ze alleen maar de draagzak, vrij vermoeiend!

22 dagen geleden

Reactie op IngeBrum

Herkenbaar! Onze dochter is van 29-3 en vandaag max 2u geslapen overdag bij ...
Pfoe vermoeiend he! Precies ja icm werk. Onze dame slaapt ook overdag nog steeds maar 2-3u overdag en dan moeten we echt moeite doen. Hopelijk komt de verlatingsangst niet nu al..

22 dagen geleden

Ja hier ook, overdag soms maar 10 minuten slaap en dan weer super lang wakker. Wandelen helpt hier wel maar lukt niet altijd, zeker niet op het kdv. De oudste is ook gestopt met slapen overdag dus dat is, ook hier, best pittig. Ik probeer de jongste wel in slaap te brengen en dmv wandelen iets te rekken. Ervaring met onze zoon was dat het uiteindelijk vanzelf beter werd.

22 dagen geleden

Hier ook Max 30-40 min. Alleen in de draagzak uren. Ik probeer het wel eens te verlengen door speentje of te voeden maar ze is vaak klaar wakker. En dan weer twee uur wakker. Vanaf 21 de nacht in en elke drie uur drinken 😅

21 dagen geleden

Reactie op Monique.86

Hier ook Max 30-40 min. Alleen in de draagzak uren. Ik probeer het wel eens ...
Vermoeiend he! Laten we hopen dat deze fase snel voorbij is haha

21 dagen geleden

Hier ook, in combinatie met een zeeeer actieve dreumes van 22 maanden. Vaak 4x een slaapje van 30 min. Terwijl 6 weken geleden was het 2x 30 en 1x 3 a 4 uur. Komt vanzelf weer hoop ik🙈

17 dagen geleden

Hoi onze dochter is ook van 1 april, wat leuk!! Zij slaapt sinds zeker 3 a 4 weken ook alleen nog maar 30 minuten. Soms 45 min tot een uur en op de borst lukt een uur sowieso. We hebben de slaapjes van 30 minuten maar gewoon geaccepteerd.

17 dagen geleden

Oh hier ook! Zoontje van 29 maart en hij slaapt echt max. 30-45 minuten. Komt heel makkelijk in slaap maar ook zo makkelijk weer wakker. Hij heeft nooit echt structureel goed lange rukken gemaakt overdag. Speen uit en wakker. Terwijl dat ‘s nachts echt geen probleem is, zijn speen valt dan altijd uit maar hij trekt hem inderdaad gewoon door. Bij het CB zeiden ze dat ze bij 4 maanden pas overdag slaapcyclussen leren koppelen. Nou, hij is ondertussen de 5 maanden gepasseerd en het lijkt alleen maar erger te worden 🙄. Voorheen kon ik nog naast hem gaan zitten, hand op z’n buik/borstje en speen terug in doen, en dan viel hij weer terug in slaap. Dat lukt nu ook al niet meer. Vind het vervelend want je hebt echt zo weinig tijd voor jezelf. Ik kan net even ontbijten en een wasje doen en dan komt hij alweer.

12 dagen geleden

Reactie op tubje

Hoi onze dochter is ook van 1 april, wat leuk!! Zij slaapt sinds zeker 3 a ...
Wat toevallig haha, ja zeer irritant maar snap wel dat je het accepteert. Hier begint het langzaam iets beter te worden overdag maar zijn de nachten opeens drama, wat een gedoe met die kleintjes haha

12 dagen geleden

Mijn oudste deed dit ook altijd. Werd pas beter toen die overging op 2 slaapjes rond de 10 maanden en pas helemaal beter bij 1 slaapje. Van alles toen geprobeerd, zelfs een slaapcoach benaderd, maar geen enkel succes.