13 Reacties

2 jaar geleden

Jaa rond dag 4 is het ergste. Daarna wordt het weer minder.

2 jaar geleden

Oplosbare hechtingen? Die beginnen na 5-7 dagen op te lossen en wss nu al wat losser te zitten. Inderdaad goed rust houden. Pijn is een teken dat je iets teveel doet. Je mag ook pcm nemen!

2 jaar geleden

Ik had dit ook rond die dag. Bij mij heeft de verloskundige het knoopje los geknipt , was de boosdoener.

2 jaar geleden

Had ik ook. Bij mij ook de hechtingen los geknipt door de verloskundige. Bij mij nu inmiddels 5 weken geleden en heb nu bulten (littekenweefsel) wat ontstoken is dus heb nog goed last daar beneden helaas..

2 jaar geleden

Meestal wordt het pijnlijker omdat de zwelling afneemt dus dan gaan de hechtingen wat trekken. Bij mij kon gelukkig na een dag of 6 een deel van de hechtingen verwijderd worden. Daarna bleef ik helaas heel erg last houden dus anderhalve week na de bevalling werd er nog meer verwijderd. Vanaf toen ging het weer beter

2 jaar geleden

Reactie op Imkebb

Oplosbare hechtingen? Die beginnen na 5-7 dagen op te lossen en wss nu al w ...
Sommige oplosbare hechtingen doen er weken over, dat is blijkbaar een dikkere draad/ ander soort. Bij klachten/irritatie gewoon de verloskundige bellen 😊 Bij mij zijn ze ook in mijn kraamweek verwijderd, dat scheelde echt enorm qua gevoel!

2 jaar geleden

Bij onze eerste heb ik een knip gehad. De eerste dagen geen last gehad. Daarna begon er een knoopje van een hechting te trekken. Deze was al ingegroeid en konden ze helaas niet meer los knippen. Toen een paar keer in een badedas badje gezeten. Over de wc bril een vuilniszak doen. Daar lekker lauw warm water in met een scheutje badedas en zitten. Na de tijd kun je met een mes de zak kapot maken en valt het dopje zo de wc in👍.

2 jaar geleden

Reactie op SiStitch

Sommige oplosbare hechtingen doen er weken over, dat is blijkbaar een dikke ...
Heb dit vandaag gevraagd, helaas omdat de knip zo lang is mag deze niet verwijderd worden 😩. Dus het is even door de zure appel heen bijten.

2 jaar geleden

Kan ook zijn dat je litteken gewoon erg trekt. Ik dacht dat het aan me hechtingen lag. Afgelopen donderdag controle gehad bij de verloskundige en blijkt dat me hechtingen al opgelost zijn. En het trekken van de litteken kan je ook nog even last van houd. Is ten slotte nog vers!😅😊

2 jaar geleden

Reactie op AEMM

Kan ook zijn dat je litteken gewoon erg trekt. Ik dacht dat het aan me hech ...
Dit heb ik ook gehad bij de eerste, voelde het litteken best lang nog trekken maar wel steeds minder. Uiteindelijk geen last meer van. Een knip is ook gewoon pittig. Maar wel goed om te laten controleren natuurlijk! Wie weet zijn het de hechtingen bij jou.

2 jaar geleden

Bij mn eerste ook geknipt en na een week zoiets kreeg ik echt veel last omdat het toen echt ging genezen

2 jaar geleden

Denk asjeblieft goed om jezelf en luister naar je lichaam! Ik heb ook een knip, 4 weken geleden bevallen. Een aantal dagen geleden werd de pijn bij mij zo erg dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest. Ik kreeg koorts en er bleek een abces onder mijn litteken te zitten. Deze is opengesneden en het was echt een verademing. Ook zijn er een paar inwendige hechtingen losgeknipt die te strak zaten. Dit is mijn verhaal en zegt niks over jou natuurlijk. Maar ik wil er wel nogmaals over zeggen: luister goed naar je eigen lichaam en trek op tijd aan de bel. Ik dacht dat de pijn erbij hoorde en dat het wel over zou gaan. Niet dus!

2 jaar geleden

Reactie op Jaad

Dit heb ik ook gehad bij de eerste, voelde het litteken best lang nog trekk ...
Nee uiteindelijk de litteken zelf. Me hechtingen zijn allemaal opgelost.