6 Reacties

één maand geleden

Bij 5 maanden was het bij ons ook een drama. Eigenlijk nogsteeds. Ik heb al meer dezelfce berichten gelezen op t forum en herken het. Onze dochter kom heerlijk alleen spelen jn de box en rustig en tevreden liggen te niksen. Nu wil ze gedragen worden en om elke poep en scheet heeft ze een huilbui. Las meer mensen op t forum met dezelfde ervaringen.

één maand geleden

Jeetje wat vervelend en vermoeiend voor je! Wel super knap dat je dit doet en volhoudt. Grijpt ze naar haar oor? Misschien dat even laten checken. Krijgt ze genoeg voeding? Of moet die misschien verhoogd worden. Misschien een nieuw speeltje waar ze dan lekker over kan obsessen? Ik probeer maar mee te denken. Heel veel succes, je kan het en je doet het super goed!

één maand geleden

Reactie op Momo_

Jeetje wat vervelend en vermoeiend voor je! Wel super knap dat je dit doet ...
Nee ze grijpt niet naar haar oor, heeft ook geen verhoging of koorts… daarom denk ik juist nu dat het nog geen tandjes zijn. Voeding is denk ik wel genoeg want ze groeit behoorlijk 😂

één maand geleden

Reactie op SietskeJulia

Bij 5 maanden was het bij ons ook een drama. Eigenlijk nogsteeds. Ik heb al ...
Ik had inderdaad ook even gekeken maar kon niet zo snel wat vinden. Maar dan hoort het er denk ik bij, bij deze leeftijd 🤷🏼‍♀️😅

één maand geleden

Ik heb hetzelfde bij mijn dochtertje. Ook vanaf week 2 t/m bijna 3 maanden heel onrustig geweest en amper geslapen. Toen is het goed en wel 2/3 weken goed geweest en toen begon het feest weer in de nacht. Sinds die tijd zijn de nachten weer rommelig en is ze overdag vaak jengelig. We kunnen eigenlijk niet ergens even lekker rustig heen, want binnen no-time is ze weer chagrijnig. Merk de laatste tijd dat ik er ook redelijk gefrustreerd van raak, omdat mijn zoontje ook al geen relaxte baby was. Ik weet gelukkig wel van hem dat het een keer goed komt, maar tot die tijd is het echt uitzitten. Vaak willen ze meer dan dat ze kunnen. Ik weet niet hoe de ontwikkeling van je dochtertje is, maar mijn meisje is een vlotte tante

één maand geleden

Reactie op kleindotje

Ik heb hetzelfde bij mijn dochtertje. Ook vanaf week 2 t/m bijna 3 maanden ...
Herkenbaar! Ook het meer willen dan dat ze kan inderdaad. Alleen mogen wij dan weer echt niet klagen over de nachten. Die gaan dus wel altijd goed, en ze slaapt meestal van 20:30 tot 08:00 🙈 Als ik haar ergens mee heen neem gaat dit eigenlijk ook altijd wel goed. Behalve de 1ste weken dan. Moet zeggen dat ik ook nooit echt uren of een hele dag met haar op pad ga. Ik ben er sinds gisteren wel achter dat ze echt vermaakt wil worden. Dat kan ze nu zelf op dit moment niet. En ze is verder gezond, de nachten gaan goed, dus eigenlijk mogen wij niet klagen. Maar toch probeer je altijd op zoek te gaan naar een oorzaak als je kleine zo verdrietig is. Het is vast weer een fase, en zo komen er vast ook nog wel meerdere fases. Eindstand heeft nooit iemand gezegd dat kinderen hebben en opvoeden makkelijk is 🙈😅