Hoi allemaal,
Ik zit even met een dingetje.
Onze dochter is inmiddels 5 maanden oud. Vanaf ongeveer week 2 tot 3 maanden heeft ze ontzettend veel gehuild. Minimaal 12 uur op een dag. ‘s nachts ging wel goed, en ze slaapt vanaf 6/7 weken ook al de nachten door. Na die 3 maanden had ze af en toe wel een dag dat ze wat meer huilde, maar de sprongen, slaapregressies en vaccinaties heeft ze eigenlijk nooit ‘last’ van gehad. We hadden zelfs vaak dagen dat ze letterlijk geen seconde huilde. Tot vorige week. Ze is heel huilerig, slaapt overdag veel minder, wil constant bezig gehouden worden. Eerder was het huilen alleen te verhelpen door constant met haar te blijven lopen. Nu is dat ook niet genoeg. Ze krijgt al een geruime tijd dezelfde voeding. We zijn ook al een tijdje bezig met groente en fruithapjes. Tot voor kort heeft ze nooit laten zien hier last van te hebben. Luiers zijn ook goed en de ontlasting is regelmatig. Ik dacht eerst aan tandjes, maar wat ze laat zien past het niet echt bij doorkomende tandjes. Ook zie en voel ik nog niks in haar mond. Heeft er misschien iemand een soortgelijke ervaring? Als ze zo bezig is de hele dag, brengt me dat weer helemaal terug naar die eerste weken en wordt er gewoon helemaal zenuwachtig van. Ook omdat ik niet echt goed een oorzaak kan vinden. Het lijkt ook niet echt op pijn. Ze gaat trouwens niet naar de opvang.