7 Reacties

3 maanden geleden

Ook met kolven werkt het in principe op vraag een aanbod. Vaker kolven zal de productie (als het goed is) verhogen. Dat klinkt veel makkelijker dan het is, natuurlijk. Je moet maar net de tijd hebben. Misschien kun je Power kolven? Ik heb altijd volledig bv gegeven, verder helaas geen tips. Als je nog fb hebt... Er is een groep met fulltime kolvers. Ik denk dat zij betere adviezen hebben dan ik 🙈

3 maanden geleden

Hoeveel neemt je dochter per voeding? En geeft ze ook weer terug? Je kan om de 1,5 uur kolven en dan de ene keer invriezen en de andere keer geven? En het is inderdaad vraag en aanbod, meer kolven is meer productie. Dat gaat best rap.

3 maanden geleden

Mij lukt het helaas niet om fulltime te kolven dus ben 1 tot max 2 keer per dag KV gaan geven. Wat ik overhou vries ik in. Maar zonder KV lukt het mij ook niet

3 maanden geleden

Vaker kolven, in de meeste gevallen gaat het dan omhoog. Je kunt dit ❤️💪

3 maanden geleden

Hoe lang kolf je nu per sessie? Bij mij helpt het om wat langer te kolven. Dat vind ik beter te doen en helpt bij mij beter dan vaker kolven.

3 maanden geleden

Je borsten met een warme doek, kruik of douche warm maken voor je gaat kolven zal je productie ook verhogen. En inderdaad even wat vaker kolven/powerkolven om het op te krikken. Zo geef je en seintje aan je borsten dat de kleine meer wilt. Het is behoorlijk zwaar allemaal, maar je kunt het. En zo niet, kan je alsnog trots op jezelf zijn.❤️

3 maanden geleden

Slaapt je dochter door? Dan zou je er voor kunnen kiezen om snachts tussen haar laatste en eerste voeding te kolven.