8 Reacties

4 maanden geleden

Zit de speen niet verstopt?

4 maanden geleden

Reactie op daantjel

Zit de speen niet verstopt?
Nee bij beide gecheckt

4 maanden geleden

Ik heb bij de nutrilon omneo ook al speenmaat 3 op m'n d'r brown De melk is te dik om door 1 en 2 te gaan waardoor m'n dochter ook overstuur Raalte. Probeer het gewoon en kijk wat er gebeurd. Als je toch vind dat het te snel gaat kan je altijd de oude weer pakken🥰

4 maanden geleden

Hoe lang doet hij over z'n fles? Je zou het kunnen proberen, maae de kans is heel groot dat het bij maat 3 veel te snel gaat en hij dan nog meer last krijgt van lucht. Is zijn tongriem gecheckt? Bij klakgeluiden denk ik eerder daaraan of aan een verkeerde drinktechniek. Misschien kan het CB meedenken en evt. verwijzen naar een preverbaal logopedist?

4 maanden geleden

Ik denk dat het juist te snel gaat met drinken. Als ik zo de symptomen lees..

4 maanden geleden

Mijn dochtertje drinkt nog uit maat 1 van Hegen mét johannesbroodpitmeel. Wellicht dat maat 2 toch te snel gaat voor jou kleine? Als mijn dochter even te gulzig drinkt dan klakt ze ook.

4 maanden geleden

Dankjewel allemaal!

4 maanden geleden

Eens met de reacties! Het gaat te snel ik zou lekker teruggaan naar 1. Mijn zoontje is ook 3,5 maand maar zit nog lekker op speenmaat 1. Hij doet er 15 minuten (prima duur) over dus zou niet weten waarom ik naar speenmaat 2 zou gaan.