Help wat moet ik met een baby van 7 maanden met FOMO 馃
Vanmiddag werd ik gebeld door de opvang dat mijn dochtertje van 7 maanden haar tweede fles niet wilde. Ze at wel fruit en is onwijs vrolijk en actief. Daar ligt dus net het probleem. Ze is zo afgeleid. Ze weigert bij mij de borst de laatste dagen ook, omdat ze zo druk is met de buitenwereld. Ze haalt het gelukkig in de nacht allemaal in. Ik voed haar al in het donker op haar kamer of liggend in bed en dan gaat het op zich meestal wel. Maar bij de opvang hebben ze haar ook in het donker gevoed, maar ze hoorde de andere kinderen nog wel en dan wil ze gewoon niets missen en wil de fles niet.
Is dit een fase en is hier iets aan te doen? Ze krijgt wel genoeg binnen want ze heeft goeie plas luiers en haalt alles aan het eind van de dag in. Maar toch maar ik mij zorgen als ze zo lang zonder melk zit en telkens te erg afgeleid is 馃槙
Gek idee misschien, maar hebben ze het op de groep geprobeerd en dan zittend met haar rug tegen de buik van de leidster? Dan kan ze tijdens het voeden naar de anderen kijken?