6 Reacties
3 maanden geleden
Hier heeft ze het een paar keer gehad. Maar nooit ziek of iets geweest.
Zelfs bij der drankje voor het rotavirus. Kinderarts maakte zich verder ook geen zorgen ofzo erover
3 maanden geleden
Ik heb dit denk ik 2 of 3 keer gehad, ze is inmiddels 3,5 maand. Ze heeft er daarna nooit last van gehad. Maar als je je zorgen maakt kun je altijd temperatuur in de gaten houden en de plasluiers. Ook kun je natuurlijk terecht bij het CB of de HA. Bij mij lijkt ze er zelf nooit last van te hebben, alleen voor mij/ons is het altijd even schrikken.
3 maanden geleden
Onze kleine heeft dit vanaf 2 weken tot een week of 5 heel veel gedaan. Was daarna gewoon alert en vrolijk. Dat was mijn graadmeter. Het bleek dat ik een overproductie had en dat hij gewoon teveel binnen kreeg. Achteraf was het wel minder dan een hele voeding. Gooi bijv zelf eens 50 ml over je aanrecht. Dat ziet er al uit als best veel!
Kortom: Ik zou vooral lekker kijken hoe je kleintje eruit ziet. Evt temperatuur en de plasluiers in de gaten houden. Twijfel je toch? Dan even de huisarts bellen. Maar ik zou zeker niet denken aan ziekenhuizen. Al snap ik je angst.
3 maanden geleden
Reactie op Melanie162
Onze kleine heeft dit vanaf 2 weken tot een week of 5 heel veel gedaan. Was ...
Dit inderdaad! Ik kon altijd denken bij mijn oudste "wowww wat geeft hij veel terug". Ik heb een keer dertig cc gewone melk op een doekje gegooid. Zoveel spuugde hij dan weer niet. Was erg fijn om te zien.
Als de luiers goed zijn, hij is alert en heeft geen koorts dan gaat het goed. Tenzij jouw moedergevoel zegt het is niet oke. Bel dan met de huisarts voor extra advies! Ze staan graag voor je klaar!
Zorgen maken mag! Het hoort er ook bij. Als je het gevoel krijgt dat de zorgen de overhand krijgt en je niet kunt genieten, maak het bespreekbaar met je partner en misschien derden. Je hebt zo te horen echt een pittige en kwetsbare tijd gehad. Het is helemaal niet erg als je dit nog geen plekje kunt geven en dit gevoel overheerst! Het zou fijn zijn als iemand je hierbij kan helpen dan.
Je doet het vast enorm goed als moeder!