12 Reacties

3 maanden geleden

Dskinbaby Mist Oil. Hier is het zo goed als weg.

3 maanden geleden

Ik kreeg de tip om 's avonds zijn haren in te vetten met olijfolie. Nachtje laten zitten, volgende ochtend met een zacht borsteltje borstelen en daarna wassen in bad of onder de douche. Heeft hier perfect gewerkt!

3 maanden geleden

Ben je al met je kindje naar de huisarts geweest hiervoor? Het kan ook een vorm van exceem zijn. Dan helpt vetten wellicht onvoldoende en kan welke vorm van zalf/olie irriterend werken.

3 maanden geleden

Ik gebruik de olie, shampoo + nappybalm van D-Skin; top producten! 😉

3 maanden geleden

Sheabutter! En dan wegkammen

3 maanden geleden

M’n zoontje had er ook zo’n last van en ik heb deze crème gemaakt: https://mamaduizendpoot.com/moedermelk-als-medicijn-met-het-recept-voor-moedermelk-creme/amp/ Geen jeuk meer en zichtbaar minder schilfers. Als je geen moedermelk hebt, kun je het ook met havermelk doen staat erbij.

3 maanden geleden

Ik vette het goed in, met wat maakte eigenlijk niet veem uit (babyolie, vaseline, vet van moedermelk). Goed laten intekken, een nacht of zeker paar uur. En dan met een luizenkam konden we het meeste zo wegkammen.

3 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Dskinbaby Mist Oil. Hier is het zo goed als weg.
Maar ik lees dat dit voor het lichaam is? Gebruik je dit ook direct op de hoofdhuid?

3 maanden geleden

Hier bij de kinderarts geweest, alles geprobeerd, het wegborstelen, insmeren met speciaal spul.. wat wel hielp, Dexeryl, we kregen het als tip mee bij Kind&Gezin, eigg voor haar exceem, die is niet 100% weg, maar in de 3 weken testfase is ze wel met dat spul van haar berg af.

3 maanden geleden

Het probleem is dat het dus na het douchen dan weer helemaal wit en heel hard is

3 maanden geleden

Reactie op bebzxx

Maar ik lees dat dit voor het lichaam is? Gebruik je dit ook direct op de h ...
Ik spuit een beetje in mijn hand en smeer het dan op zijn hoofdhuid zachtjes in. Dan trekt het lekker in. Kijk anders even op de Instagrampagina van Dskinbaby. Daar staan voor en na foto's bij van het gebruik van hun producten.

3 maanden geleden

Ik heb natuurlijke kokosolie gebruikt. Voor de nacht insmeren en sochtends uitkammen. Kokosolie kan je ook nog gebruiken voor een droge huid/rode billen