12 Reacties
6 maanden geleden
Hier ook 30 graden. Ik heb ook een ventilator aan, wat emmertjes koud water id kamer en icepacks voor de ventilator en hij ligt in een luier op een aerosleep. Hopelijk laat dat wat meer lucht door. Net gevoeld: voelt ie best toch wel koud weer. Ik word niet goed van wat ik m wanneer aan moet doen.
6 maanden geleden
Reactie op Bloemetje🌸
Alles overdag dichthouden!
Ja dat doen we zowiezo al maar we hebben een plat dak hier, dat werkt helaas enorm tegen..
6 maanden geleden
Reactie op Kriel
Hier ook 30 graden. Ik heb ook een ventilator aan, wat emmertjes koud water ...
Ik begrijp je helemaal!! Dan heb je ook echt geen rust in ie hoofd he..
6 maanden geleden
Reactie op Mommy2B25424
Ja dat doen we zowiezo al maar we hebben een plat dak hier, dat werkt helaa ...
Oh dat is balen… hmm.. alles tegen elkaar open zetten s’avonds?
6 maanden geleden
Hier ook zo warm
Hij slaapt in zijn luier en dan ventilator aan. Gaat tot nu toe goed gelukkig.
6 maanden geleden
Reactie op JulieVSL
Ik geef ze een natte 60x60 hydrofiele doek mee naar bed , heerlijk koel om ...
Is dan niet het hele bed nat?
6 maanden geleden
Overdag alle gordijnen dicht en ramen dicht houden. ‘S avonds pas de ramen open doen voor frisse lucht. Je kunt ook een koelelement voor je ventilator plakken om koele lucht te verspreiden. En kindje lekker in alleen een luier laten slapen.
6 maanden geleden
Beetje laat maar er komen vast wel meerdere hete dagen. Wij hebben uiteindelijk toch maar een mobiele airco gekocht voor onze meid. Het was op haar kamertje 34 graden.. echt ALLES geprobeerd maar niks hielp. Nu hebben die kleintjes er iets minder last van dan wij, maar dit begon wel overdreven heet te worden 🥲 We hebben die van de Lidl gekocht voor €150, en hij werkt echt top. Ik kan in niemands portemonnee kijken natuurlijk maar het is de investering naar mijn mening echt waard ❤️