Ik weet niet meer wat ik moet….
Onze dame as woensdag 10 weken. Wil gewoon niet slapen gaan. In de avond ga ik vaak al na het eten naar boven maar ze slaapt dan vaak pas tussen 22:30 en 00:30. Ze komt dan rond 3:00 of 5:00 en slaapt dan eerst nog door na het drinken aan de borst 3 uur verder dus tot 6:00 of 8:00. Opzich een prima nacht zo. Daarna begint de ellende. Ze wil daarna niet meer slapen heb al zoveel geprobeerd. Inbakeren, draagzak, donkere kamer, kinderwagen, in de box, white noise moonie, sussen, wiegen en een stuk wandelen. Na meer dan 30 minuten of soms een uur slaapt ze dan misschien 10 minuten met geluk. Vervolgens is ze weer wakker en hartstikke blij. Ik probeer dan niet te praten of haar aan te kijken om haar opnieuw in slaap te krijgen maar daar heeft ze geen zin in. Ze wordt dan soms heel boos. Bij jengelen laat ik haar even, maar meestal gaat het over in hard huilen met dikke tranen en een pruillip. Dus dan geef ik het op. Ik heb ook geprobeerd wakker tijd aan te houden en naar signalen te kijken zoals gapen. Maar het werk allemaal niet.
Over 3 weken moet ik weer werken en gaat ze naar de kinderopvang. Ik maak me wel wat zorgen. Met maar gemiddeld 3 uren slaap over dag. Ze is gelukkig niet de hele dag huilerig, maar vooral vrolijk en blij. Maar ik zie gewoon aan alles dat ze zo moe is.
Heeft iemand tips wat ik kan doen. Kan over dag ook echt niks anders doen.