Een tijd geleden is er iemand tegen beterweten in met schurft bij mij op kraambezoek geweest!
Nu heeft mijn baby het ook馃槶
Dit speelt al best een tijd... het hele gezin moest preventief mee behandeld worden met zalf en pillen en ook de baby is dus helemaal ingesmeerd tot 2x toe...maar hij zit nu...3 maanden verder nog altijd onder de bulten...zelfs nu ik met een 3e behandeling ben begonnen! Hij slaapt dan ook nog altijd geen enkele nacht door...sterker nog...ik word om het uur gewekt doordat hij niet kan slapen van de jeuk.
Nu las ik dat tea tree goed helpt bij schurft maar dat dit gevaarlijk is bij babies...is er iemand die hier ervaring mee heeft???!
Die zalf is gewoon een insecticide en doet ook niet al te goed...ikzelf zit inmiddels onder de korsten en mijn huid is er zo droog van dat ik hierdoor ook enorm veel jeuk klachten heb...is het niet de schurft...dan krab je je kapot door de bijwerkingen van de zalf...
Ik heb echt alle voorschriften strikt opgevolgd...heet wassen, verschonen van de bedden.. heel mn hebben en houden in plastic zakken...zelfs de bank had ik ingepakt...niet voor 3 dagen...maar voor een hele week deed ik dit allemaal...en nog zit mn kleine onder... ik ben wanhopig en op van 6 maanden zonder ook maar 1 nacht te kunnen slapen.
Iemand die hier ook mee te maken heeft gehad en een alternatieve oplossing kent?