10 Reacties

4 maanden geleden

Ik herken het niet, maar mijn kinderen hebben laatst waterpokken gehad en dat zag er niet zo uit. Als het ook erger is geworden misschien toch nog eens contact opnemen met de huisarts. Het lijkt me niet normaal (niet vervelend bedoeld!). Succes, hoop dat ze erachter komen wat het is!

4 maanden geleden

Het ziet eruit als een vorm van hyper pigmentatie. Misschien dat de huisarts een verwijzing naar een dermatoloog kan doen?

4 maanden geleden

Reactie op 92e

Ik herken het niet, maar mijn kinderen hebben laatst waterpokken gehad en d ...
Ja de huisarts had me doorgestuurd naar de kinderarts omdat die meer ervaring hebben met babies...helaas niks wijzer van geworden. Ik hoopte dat cjg me meer kan vertellen maar die verzetten de afspraak i.v.m zieke arts 😫 ik ga morgen maar eens proberen binnen te lopen

4 maanden geleden

Trekt de verkleuring ook weer weg of lijken het echt pigment/moedervlekken?

4 maanden geleden

Jemie! Wat ontzettend vervelend die huiduitslag. Ik zou ook een verwijzing vragen naar de dermatoloog. Die kan je zeker helpen (zeg ik uit eigen ervaring)

4 maanden geleden

Reactie op Laborie

Jemie! Wat ontzettend vervelend die huiduitslag. Ik zou ook een verwijzing ...
Goeie! Danku!!

4 maanden geleden

Reactie op mars90

Trekt de verkleuring ook weer weg of lijken het echt pigment/moedervlekken? ...
Lijken inmiddels echt pigmentvlekjes

4 maanden geleden

Reactie op SiStitch

Het ziet eruit als een vorm van hyper pigmentatie. Misschien dat de huisart ...
Ga ik zeker om vragen goeie tip dankje

4 maanden geleden

Zit het alleen hier? Of ergens anders op het lijfje of op de handen nog meer? Blaasjes misschien in de mond? Dan zou het heel goed de hand-voet-mondziekte kunnen zijn. Misschien even op Google op zoeken of het er op lijkt. Normaal is dit niet bij de schaamstreek. Maar ik werk op een kdv en daar heerst dit nu heel erg en het begint bij de billen. Ook veel kindjes die de blaasjes in de mond hebben.

4 maanden geleden

Reactie op kelly259

Zit het alleen hier? Of ergens anders op het lijfje of op de handen nog mee ...
Niks in de mond gelukkig...op zijn gezicht ook niet... de donkere plekjes alleen op de romp vooral luiergebied van de buik...op armen en benen zitten vooral puistjes achtige plekjes