11 Reacties
3 maanden geleden
Je kunt ook het haverpapje van biobim geven. Deze is te geven vanaf 4 maand en mag je wel elke dag geven. Het veelvuldig geven van rijstebloem wordt afgeraden
3 maanden geleden
Ons zoontje van 4 maand sliep al 2 weken niet meer door, waarschijnlijk ook wel sprong/slaapregressie maar hij wilde dan snachts ook 1 a 2 keer flesje hebben. Ik was erg huiverig en bang om te veel te geven hierdoor + mijn voedings schema hierdoor helemaal anders overdag 😅 daarom gisteren gestart met 180 ml melk en 2,5 schepjes rijstebloem met speenmaat L. En ja hoor! Misschien toeval maar hele nacht rustig doorgeslapen van 22u tot 09u :)
3 maanden geleden
Zowel bij onze eerste als nu bij de tweede geprobeerd. Onze oudste drink die papflessen niet. Gisteravond bij onze jongste (nu 18 weken) geprobeerd, hij was woest. Er was 60cc uit de fles en veel geknoeid.
Ik heb een normale fles gemaakt en deze werd tevreden opgedronken.
Gehoord dat het bij de ene baby wel werkt en bij de andere niet.
Wel een speen nemen met een groter gat omdat ze anders niks uit de fles krijgen.
3 maanden geleden
Reactie op Groby
Nee, niets dat je toevoegt aan de fles gaat er voor zorgen dat je kindje do ...
Wordt ook afgeraden door het Voedingscentrum:
“Uit voorzorg adviseren we om niet elke dag rijst of rijstproducten te geven aan baby's en kinderen. Dat komt omdat er relatief veel arseen in rijstproducten kan zitten. Het kan mogelijk schadelijk zijn voor de gezondheid als je er langdurig te veel van binnenkrijgt.”