9 Reacties

4 maanden geleden

Oh wat appart ik had die van de kruidvat gigantische klonten maakte niet uit wat ik deed maar sinds de hero juist hier geen last meer van en ik maak het met warm kraanwater en draai het flesje zodat het goed mengt

4 maanden geleden

Wij hebben nergens last van eigenlijk. We warmen eerst het water op in de magnetron en voegen daarna de poeder toe. Beetje schommelen en klaar? Geen tips helaas

4 maanden geleden

Misschien voorde hand liggend maar gebruik je zoals anderen hierboven schrijven, warm water? Als het water te koud is merken wij ook dat kunstvoeding niet goed mengt.

4 maanden geleden

Wij hebben met hero precies hetzelfde gehad. Zelfs met kokend heet water geprobeerd maar bleven stukjes inzitten, met als gevolg dat de speen verstopte en een heel gefrustreerd mannetje. Grotere speen geprobeerd maar dat ging veel te hard en zorgde voor spugen. Eindstand over gegaan op Kruidvat voeding en dat gaat perfect.

4 maanden geleden

Ja we verwarmen het flesje op in de magnetron, daarna 3 schepjes roeren met een vork en zwenken, daarna weer 3 schepjes en weer het zelfde en alsnog klontjes. Ook als we het flesje in de flessen verwarmer doen op 37 graden nog klontjes.. 🫨😑

4 maanden geleden

Reactie op Y23

Wij hebben met hero precies hetzelfde gehad. Zelfs met kokend heet water g ...
Ja erg vervelend hè.. fijn dat het met de voeding van de Kruidvat wel goed gaat. Gebruik je de standaard of eentje speciaal voor krampjes

4 maanden geleden

Hebben wij ook. Maaaaar inmiddels hebben we een manier die goed werkt 1. Kokend water en koud water mengen tot juiste tempratuur 2. Poeder erbij doen en roeren met een vork 3. Paar keer schudden met de fles, draaien tussen de handen en zwenken 4. De fles 20 tellen op de kop houden en aan de speen trekken/in knijpen. De klontjes zakken hiernaar toe en je knijpt ze er dan zo uit. Hierdoor nagenoeg geen last meer van verstopte flessen

4 maanden geleden

Reactie op Essssie

Hebben wij ook. Maaaaar inmiddels hebben we een manier die goed werkt 1. K ...
Is iets meer werk aan de voorkant maar scheelt een gefrustreerde baby tijdens het drinken

4 maanden geleden

Reactie op LFlamingo

Ja erg vervelend hè.. fijn dat het met de voeding van de Kruidvat wel goed ...
Wij gebruiken de standaard!