9 Reacties
3 maanden geleden
Wat ontzettend vervelend! Wij gebruiken deze voeding nu een aantal weken vanwege de darmkrampjes die hij had en bij ons werkt het prima! Mijn zoontje doet het er echt goed op. Hij spuugt nogsteeds maar wel een minder. Dus we gaan vanaf morgen beginnen met nog een beetje jbp erin (ook op advies van het cb).
Maar dat je kindje er koorts van krijgt heb ik nog nooit eerder gehoord…
Misschien alleen de gewone voeding proberen met jbp?
3 maanden geleden
Bedankt voor jullie ervaringen en tips, waarschijnlijk had hij inderdaad een griepje onder de leden, met de voeding ia het nog steeds wat puzzelen, het gaat wel al iets beter, maar het cb weet het anders ook niet. Wat ik echter raar vind.. want lijkt mij dat juist zij degene zijn die mij zouden moeten kunnen helpen of doorverwijzen 🤔
3 maanden geleden
Mag ik vragen waarom jullie deze voeding gebruiken?
Onze ervaring is hetzelfde qua CB, op advies van hen gaan gebruiken maar zelf wisten ze er weinig van. Wij gebruiken deze voeding nu ook al sinds 3 maanden, inmiddels mengen wij het met een aantal scheppen gewone voeding van Hero en 1 gram pure broodpitmeel. Onze kleine vent doet het hier heel goed op, hij spuugt vrijwel niet meer en hij heeft ook veel minder last van zijn verborgen reflux.
3 maanden geleden
Wij gebruiken dit op eigen houtje ivm heel veel reflux klachten van onze kleine man. Ook heeft hij krampjes.
We mengen 1 schepje dieet voeding met gewone Hero 1. En merken dat dit goed is. Behalve dan de krampjes die zijn aanwezig, maar hij spuugt tot nu toe niet meer.
We hebben ook een tijdje 2 schepjes dieet voeding gedaan maar hier werd hij erg huilerig onder en nog meer krampjes.
2 maanden geleden
Reactie op anoniemx
Mag ik vragen waarom jullie deze voeding gebruiken?
Onze ervaring is hetze ...
Wij gebruiken dit omdat onze kleine man in de 3 uur tussennde voeding zowat alles terug gaf en veel moest spugen, ook enorme krampen en 1 x in de 4 a 5 dagen ontlasting. Nu met dese voeding poept hij bijna elke dag en ook het spugen is aanzienlijk minder geworden!