54 Reacties

2 jaar geleden

Hoi lieve allemaal, De informatie over de zorgverzekeringen in 2024 is aangevuld. Daarnaast kunnen we jullie een hele mooie korting bieden op de aanvullende verzekering van Nationale Nederlanden. Op het Extra pakket krijg je 20% korting via het 24baby collectief. Hiervoor gebruik je deze link https://www.nn.nl/ezorg?cv_site=70392 of gebruik je de code 70392 bij je aanvraag. Sluit je je verzekering liever af bij OHRA? Dan kan je voor het Uitgebreid pakket gebruik maken van 10% collectiviteitskorting via 24baby ❤️. Dat doe je via deze link: https://www.ohra.nl/collectief/voordelen?collectiviteit=70146 of gebruik de collectiviteitcode 70146.

2 jaar geleden

Is de korting ook geldig op het compleet pakket?

2 jaar geleden

Reactie op Tam91

Is de korting ook geldig op het compleet pakket?
Zeker! Ook 20% 😌

2 jaar geleden

Hi Micky, in jullie overzicht staat dat NN ook een vergoeding heeft voor zwangerschapscursussen. Ik kan hier niets over vinden op de website van NN (net zoals andere vergoedingen uit jullie lijstje zoals EHBO cursus). Kun jij hier meer duidelijkheid en zekerheid over geven?

2 jaar geleden

Reactie op kangaroos

Hi Micky, in jullie overzicht staat dat NN ook een vergoeding heeft voor zw ...
Ik heb het even opgezocht! Alles informatie hierover en de vergoeding hiervoor lees je via deze link: https://www.nn.nl/Particulier/Zorgverzekering/Vergoedingen/Vergoeding-details/Bevalling-cursus.htm Heb je zo voldoende antwoord op je vraag :)?

2 jaar geleden

Reactie op Micky | 24baby

Ik heb het even opgezocht! Alles informatie hierover en de vergoeding hierv ...
Hi Micky, bedankt voor je snelle reactie! Dit overzicht heb ik zelf ook gevonden maar hier staat niets over de vergoedingen die jullie wel in jullie lijstje hebben staan op https://www.24baby.nl/zwanger/zorgverzekering/zorgverzekering-zwanger/ Hoe komen jullie aan jullie lijstje met vergoedingen?

2 jaar geleden

Hier staan de vergoedingen voor compleet en Extra :). 200 euro per jaar dus

2 jaar geleden

Reactie op kangaroos

Hi Micky, bedankt voor je snelle reactie! Dit overzicht heb ik zelf ook gev ...
Bijvoorbeeld: bevalling cursus is volgens mij iets anders dan een zwangerschapscursus volgens mij.

2 jaar geleden

Reactie op kangaroos

Bijvoorbeeld: bevalling cursus is volgens mij iets anders dan een zwangersc ...
Naar mijn weten is dit hetzelfde! Ik zet je vraag wel even uit bij mijn collega die hier meer over weten. Kom ik na het weekend op terug 😊

2 jaar geleden

Misschien een domme vraag... Ik wordt in april voor het eerst papa. Ik zit nu voor de zorgverzekeringen te kijken. Maar heeft het ook nu voor mij als man om rekening te houden voor kraamvergoeding etc? Of is dat alleen handig voor de verzekering van mijn vriendin? Of maakt het niet uit zolang één van ons tweeën maar dat soort aanvullende zaken in het pakket neemt?

2 jaar geleden

Misschien een domme vraag... Ik wordt in april voor het eerst papa. Ik zit nu voor de zorgverzekeringen te kijken. Maar heeft het ook nu voor mij als man om rekening te houden voor kraamvergoeding etc? Of is dat alleen handig voor de verzekering van mijn vriendin? Of maakt het niet uit zolang één van ons tweeën maar dat soort aanvullende zaken in het pakket neemt?

2 jaar geleden

Reactie op Poefje

Misschien een domme vraag... Ik wordt in april voor het eerst papa. Ik zit ...
Dit gaat eigenlijk bijna altijd via de verzekering van je vriendin :). Ik kan me wel voorstellen dat je op deze manier nog een extra cursus gratis zou kunnen doen, maar in principe gaat het meeste via haar verzekering. Dit kan je natuurlijk altijd navragen bij je eigen verzekeraar. Na je geboorte van jullie kleine kunnen jullie wel kiezen bij wie jullie hem/haar inschrijven voor de verzekering. Mijn dochtertje staat bij mij ingeschreven omdat mijn verzekering meer vergoedingen heeft (ik betaal ook maandelijks meer, haha), maar als die van mijn man beter was geweest hadden we haar daar ingeschreven.

2 jaar geleden

Naar mijn weten is dit hetzelfde! Ik zet je vraag wel even uit bij mijn col ...
Ik heb dit nog even nagevraagd en het is inderdaad 200 euro vergoeding voor cursussen rondom zwangerschap. Dat kan dus een bevalcursus zijn, maar ook een cursus borstvoeding bijvoorbeeld!

2 jaar geleden

Ik schrik wel echt van alle bedragen.. ik weet dat alle verzekeringen afgelopen jaren steeds duurder zijn geworden maar 170 tot 190 euro per maand voor een Zorgverzekering met aanvullend pakket.. pff ik vind het nogal wat

2 jaar geleden

Hi, kan het kloppen dat de code bij NN niet meer geldig is? Er staat bij mij 0,00 korting :).

2 jaar geleden

Doet de code het nog?

2 jaar geleden

Hoi! De code doet het nog, ik heb het net even nagekeken. De 20% korting is er voor het Extra en Compleet pakket van NN, dus niet geldig op je basisverzekering :)!

2 jaar geleden

Hoi! De code doet het nog, ik heb het net even nagekeken. De 20% korting is ...
Die kan je niet aanklikken helaas. Wel jammer ook want ik was aan het nadenken over de basisverzekering met de korting..

2 jaar geleden

Hoi, Bij het pakket van Nationale Nederlanden staat ook 100% vergoeding voor bewakingsapparatuur ter voorkoming van wiegendood. Ik ging er vanuit dat de babyfoon daar onder valt maar kan nergens vinden wat dit precies inhoud. Misschien weet jij het Micky? Of wellicht iemand anders?:)

2 jaar geleden

Reactie op Levelup

Hoi, Bij het pakket van Nationale Nederlanden staat ook 100% vergoeding voo ...
Goede vraag! Ik heb hier niet direct een antwoord op maar ik ga het navragen. Kom bij je terug!