12 Reacties

12 dagen geleden

Wij eten ipv een stukje vlees wel eens een gekookt of gebakken ei bij het avondeten. Dan geef ik een ministukje of paar kleine stukjes aan mijn dochtertje. Je kan ook ei door een paar hapjes groente heen prakken en zelf de rest van het ei opeten?

12 dagen geleden

Bij mijn dochter nog niet begonnen met hapjes. Maar bij de oudste kookte ik gewoon snel een ei en prakte die dan door het ontdooide hapje. Heb nooit een hapje met ei ingevroren

12 dagen geleden

Reactie op DinM34

Bij mijn dochter nog niet begonnen met hapjes. Maar bij de oudste kookte ik ...
En idd de rest van het ei at ik zelf op. Weggooien is ook zonde

12 dagen geleden

Reactie op Annick33

Wij eten ipv een stukje vlees wel eens een gekookt of gebakken ei bij het a ...
Dit heb ik geprobeerd maar door te prakken blijven het altijd een soort mini brokjes, en dit spuugt ze tot nu toe nog uit. En heb nu de hapjes al in de diepvries zitten dus dacht bij de volgende batch er ei doorheen te doen. En blenderen van zo'n klein hapje gaat niet echt als ik het per portie doe.

11 dagen geleden

Reactie op Verhi03

Dit heb ik geprobeerd maar door te prakken blijven het altijd een soort min ...
Zou gewoon met stukjes blijven aanbieden. Des te sneller went ze eraan en eet ze ook stukjes. Dan kan je straks makkelijk van gepureerd naar 'normaal' eten. Is mijn gedachte hoor 😊

11 dagen geleden

Reactie op Annick33

Zou gewoon met stukjes blijven aanbieden. Des te sneller went ze eraan en e ...
Misschien is dat inderdaad de beste optie! Thanks voor de tip!

11 dagen geleden

Ik deed het bij mn oudste in de blender samen met avocado of spinazie oid. De rest van het ei at ik zelf op haha. Nu zal mn oudste de rest wel op willen eten 🤪 en uiteindelijk steeds grover pureren maar eerst maakte ik het echt glad

11 dagen geleden

Ik maakte trouwens vaak avocado/ei gemengd en dan deed ik dat zelf ook op de boterham bijv

11 dagen geleden

Ik doe het op deze manier!

11 dagen geleden

Reactie op Rosanne1992

Ik doe het op deze manier!
Bedankt voor het delen, maar kan het heel slecht lezen 🙈

11 dagen geleden

Reactie op Rosanne1992

Ik doe het op deze manier!
Ik zie het wat raar hopelijk is deze wel te lezen!

11 dagen geleden

Omeletje maken voor jezelf en haar een strip aanbieden? Makkelijk vast te houden en kost weinig moeite; gezellig met de pot mee 😊