10 Reacties

3 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft elke avond een huiluurtje… vaak vanaf een uurtje of 7 tot 9 is ze heel onrustig en wil ze continu vastgehouden worden en drinken… mijn zoontje had dit ook maar bij hem was het vaak maar een half uurtje. Dus verschilt heel erg per baby😊

3 maanden geleden

Reactie op felicianigel

Mijn dochtertje heeft elke avond een huiluurtje… vaak vanaf een uurtje of 7 ...
Ik weet soms gewoon niet meer wat ik moet doen, hoe ik hem vast houden moet etc. Kan er zelf ook verdrietig van worden

3 maanden geleden

Bij mij varieerde het van een half uurtje, tot 3 uur (net af en toe een pauze). Dus heel verschillend. Duurde hier wel een paar weken, maar nu is het een stuk beter (ze is nu 15 weken) en gaat ook tussen 19-20u naar bed. Eerst lukte dat niet, maar opeens was het beter.

3 maanden geleden

Tussen laatste 2 flessen bij ons. Gelukkig heeft maar 1 van onze dochters hier last van.

3 maanden geleden

Niet echt een huiluurtje.. maar wel dat ze eind van de middag kort slaapje doet en dus erg onrustig is.. en beetje af tellen is dat ze fles krijgt want dan word ze ook humeurig.. en wat moeilijker naar bed gaat omdat ze erg moe is eigenlijk.. en slaapt soms daarna ook erg onrustig.. maar vroeg me al af tot wanneer dat eigenlijk duurt wanneer dat over is

3 maanden geleden

Reactie op mm0124

Bij mij varieerde het van een half uurtje, tot 3 uur (net af en toe een pau ...
Ja bij ons is dat ook zo. Ene avond is het kort en de andere avond wel 3 uur.

3 maanden geleden

Reactie op Deminoof

Ik weet soms gewoon niet meer wat ik moet doen, hoe ik hem vast houden moet ...
Ja snap ik! Dat heb ik ook wel eens… maar bij mijn zoontje duurde het gelukkig niet zo lang, denk dat het een paar weken heeft geduurd… dus hopen dat het snel wat beter gaat

3 maanden geleden

Reactie op Deminoof

Ja bij ons is dat ook zo. Ene avond is het kort en de andere avond wel 3 uu ...
Heb je misschien een draagzak? Mijn dochter heeft het nu ook af en toe. Zit denk ik tegen de 4 maanden slaapregressie aan. Ik laat haar nu vanaf 18.00 even in de draagzak of doek. Merk dat ze even die nabijheid weer wilt na een hele dag

3 maanden geleden

Reactie op Deminoof

Ik weet soms gewoon niet meer wat ik moet doen, hoe ik hem vast houden moet ...
Hele stomme tip misschien hoor (weet niet of je het al hebt geprobeerd). Maar als mijn dochtertje onrustig is zet ik muziek aan op best wel een volume en ga ik met haar dansen en zingen. Dat is hier echt de goude tip om dr te kalmeren. En er zelf niet onrustig van worden ookal is dat soms best lastig

3 maanden geleden

Mijn dochtertje van nu 12 weken heeft dit al vanaf dat ze 2 weken oud is. Is mijn eerste kindje dus geen idee hoe lang dit nog kan duren 🤷‍♀️ Ik heb me er bij neergelegd dat het zo is. Soms merk ik dat ze een wat betere avond heeft maar 9/10 keer is ze onrustig tussen 21.00-23.00. Helaas dus geen tip, alleen herkenning! Succes lieve mama 🍀 🤗