Hoi hoi
Hoe doen jullie kindjes de nachten?
Ons zoontje van bijna 5 maanden sliep altijd goed. Wij sloegen de fles van 23:00 altijd over ( omdat hij dan vaak als nog in de nacht kwam) we gaven dus de laatste fles om 19:00 en hij kwam dan vaak weer een keer tussen 03:00 en 05:00. Dan gaven we hem een klein flesje. Vaak begonnen we de dag dan weer tussen 07:00 en 07:30.
Sinds een week komt hij ineen om 00:00 en nog een keer om 04:00/05:00 weet niet wat dit nu is. Iemand tips om hem toch iets langer door te laten slapen?? Hij krijgt flesvoeding meestel 4 flessen van 200 cc en dan vaak in de nacht een kleiner flesje. Nu hij om 00:00 nog komt, komt hij wel al aan 5 flesjes van 200 cc en nog een klein flesje om 04:00….
Heeft jullie zoontje echt honger? Onze dochter drinkt haar fles ook op als ik hem aanbiedt, maar accepteert haar speen ook en valt dan ook gewoon weer in slaap.
Verder helaas geen echte tips. Hier de laatste fles vaak om 18.30 al en dan slapen tot ongeveer 7u. Met een of twee keer een speentje geven s nachts
Hier hetzelfde verhaal, dan met borstvoeding. Heb het idee dat dit bij sprong 5 hoort hier helaas… rond 5u/0530u leg ik hem echt heel even aan zodat hij rond 0730 weer wil drinken. Moet zeggen dat dit nu een paar ochtenden zo is en het best begint op te breken😣
Onze dochter krijgt laatste flesje tussen 7 en half 8 dan lekker na bed en de volgende dag moet ik ze soms nog wakker maken om half8 voor de andere kids naar school te brengen.
Ze is bijna 5 maanden.
4 flessen van 210.
En fruithapje tussen door.
Hier standaard elke 4u fles. Ook snachts meestal. Niet perse honger denk ik maar zonder gaat ze vaak niet meer slapen😂.
Drinkt niet altijd alle flessen leeg van 180+6.