10 Reacties

één maand geleden

Heeft jullie zoontje echt honger? Onze dochter drinkt haar fles ook op als ik hem aanbiedt, maar accepteert haar speen ook en valt dan ook gewoon weer in slaap. Verder helaas geen echte tips. Hier de laatste fles vaak om 18.30 al en dan slapen tot ongeveer 7u. Met een of twee keer een speentje geven s nachts

één maand geleden

Wat heeft hij aan qua kleding in de nacht? Voelt hij warm of koud als hij wakker wordt?

één maand geleden

Reactie op Simone2205

Heeft jullie zoontje echt honger? Onze dochter drinkt haar fles ook op als ...
Ja hij heeft echt trek. Speentje en weer in slaap laten vallen al geprobeerd, maar hij reageert dan heeeel boos gaat alleen maar harder huilen

één maand geleden

Reactie op Ella321

Wat heeft hij aan qua kleding in de nacht? Voelt hij warm of koud als hij w ...
Dunne slaapzak met pyjama. Volgens mij is dat prima voor nu.. voelt niet heel warm of heel koud aan

één maand geleden

Hier hetzelfde verhaal, dan met borstvoeding. Heb het idee dat dit bij sprong 5 hoort hier helaas… rond 5u/0530u leg ik hem echt heel even aan zodat hij rond 0730 weer wil drinken. Moet zeggen dat dit nu een paar ochtenden zo is en het best begint op te breken😣

één maand geleden

Ik heb mijn zoontje een week of 3 ook extra gegeven. Het kost ze veel eergie ontwikkelen, hij zal het nodig hebben gehad. Nu slaapt hij door weer

één maand geleden

Onze dochter krijgt laatste flesje tussen 7 en half 8 dan lekker na bed en de volgende dag moet ik ze soms nog wakker maken om half8 voor de andere kids naar school te brengen. Ze is bijna 5 maanden. 4 flessen van 210. En fruithapje tussen door.

één maand geleden

Hier standaard elke 4u fles. Ook snachts meestal. Niet perse honger denk ik maar zonder gaat ze vaak niet meer slapen😂. Drinkt niet altijd alle flessen leeg van 180+6.

één maand geleden

Hier hetzelfde, hoort bij de sprong vrees ik

één maand geleden

Onze tweeling is nu 21 weken. Ze slapen van een uur of 9 tot in de morgen 8. We maken ze wakker voor droomvoeding om 22.30.