6 Reacties

8 maanden geleden

Ik denk dat je gewoon af kan wachten. Het is gemiddeld zo rond de 18 maanden dat kinderen dit uit zichzelf gaan doen. Je kleine zit gewoon nog op de lijn.

8 maanden geleden

Heb je al geprobeerd iets in haar handen te geven met lopen? Hier loopt mijn dochtertje alleen als ze een bal in haar handjes heeft.

8 maanden geleden

Reactie op Groby

Heb je al geprobeerd iets in haar handen te geven met lopen? Hier loopt mij ...
Ja dit is idd een goeie. Verder hoeft je het niet perse te doen, het komt vanzelf. M'n dochter liep bij 18 maanden (nu 3j).

8 maanden geleden

Bij ons was dit ook het geval, ze vond zelf lopen doodeng. Op een gegeven moment deed ze het gewoon en nu is het vaste prik. Dus ik denk dat je het beste gewoon lekker veel met haar kan lopen en dan gaat ze het vanzelf alleen doen!

8 maanden geleden

Wij hebben de loopwagen weggezet! Omdat er overal te hard mee tegenaan gebotst werd. Effect = loslopen. 馃コ

8 maanden geleden

Mijn dochter is nog onzeker om los te lopen, maar weet zeker dat ze t binnenkort opeens doet. We oefenen zonder loopwagen, vindt ze niet zo interessant. Vaak gaan m鈥檔 partner en ik tegenover elkaar zitten eerst wat dichtbij en dan loopt ze over van de 1 naar de ander, steeds verder weg zitten om lopen goed te stimuleren. En ik laat haar aan 1 handje lopen, dan merk je ook dat ze goed haar evenwicht zoekt.