68 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben gisteren het eerste hapje gegeven, pompoen, hij moest wel wennen hoor! Wel nieuwsgierig maar trok toch ook wel een vies gezicht haha. Maar zeker ook wel wat doorgeslikt, maar ook z’n gezichtje helemaal onder want ook de helft uit tuffen 😂. Maar hij weigerde het ook niet per se. Klinkt heel leuk, de reactie van jouw zoontje!

3 maanden geleden

Wortel ging hier redelijk, was de eerste groente die we hebben geprobeerd. Wel gekke bekken , maar wel wat doorgeslikt. Gister broccoli vond ze maar raar haha.

3 maanden geleden

Hoe wist je of je kindje er aan toe was? Of gewoon geprobeerd? Ik heb nog niks gegeven, 16wk.

3 maanden geleden

Ik lees mee! Ga pas na onze vakantie beginnen met de hapjes. Wat een leuke reacties!!

3 maanden geleden

Hier precies zoals je het omschrijft haha. Boos als het op is 😂

3 maanden geleden

Reactie op Chans23

Hoe wist je of je kindje er aan toe was? Of gewoon geprobeerd? Ik heb nog n ...
Gewoon een keertje geprobeerd om te kijken hoe het ging. Bij de eerste ook en ging prima!

3 maanden geleden

Ons kleintje mag pas over 10 dagen beginnen . Ze kijkt ons wel het eten uit onze mond 🤣 dus ik denk wel dat ze er dan ook klaar voor zal zijn.

3 maanden geleden

Hier met 17 weken haar eerste hapje. Ze inhaleerde de banaan nog net niet haha! Heerlijk om te zien. ‘S avonds wel wat onrustig, dus gok wel een beetje krampjes daardoor.

3 maanden geleden

Haha. Hier voor de grap een hapje banaan laten proeven. Tranen stonden in dr ogen en kokhalzen. Heel dramatisch. Dat wordt nog wat zometeen 😅😂

3 maanden geleden

Hier wat hapjes wortel geprobeerd toen ze 4 maanden was, ze vond het geweldig, heel hard lachen en de keren daarna liet ze me hand niet meer los en werd ze boos als het op was. Nu zijn we pastinaak aan het proberen. Vind ze ook lekker maar minder als de wortels denk ik😅

3 maanden geleden

Wij zijn deze week begonnen (onze kleine is nu 17 weken). Eerste hapje was wortel en hebben dit nu 3 dagen op rij gegeven maar hij vond het niks hoor🤣 keek onwijs vies en tufte het meeste uit. Twijfel nu wel een beetje om toch door te gaan met de wortel om hem toch steeds meer aan de smaak te laten wennen of nu 3 dagen een ander groentenhapje..

3 maanden geleden

Reactie op Chans23

Hoe wist je of je kindje er aan toe was? Of gewoon geprobeerd? Ik heb nog n ...
In het boekje van het consultatiebureau stond als ze geïnteresseerd zijn in je eten en zelfstandig kunnen zitten… mijn zoontje deed beide niet 😋 ik dacht… begin gewoon bij 4 maanden wanneer ik er een dagje tijd voor heb

3 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Hier precies zoals je het omschrijft haha. Boos als het op is 😂
Oh wat grappig 😂

3 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Ons kleintje mag pas over 10 dagen beginnen . Ze kijkt ons wel het eten uit ...
Ben benieuwd hoe ze reageert op een hapje dan 😂😍 dat deed mijn zoontje echt pas na zijn eerste hapje

3 maanden geleden

Reactie op Lougen

Hier met 17 weken haar eerste hapje. Ze inhaleerde de banaan nog net niet h ...
😂 geweldig! En dan is zo een oefenhapje veel te snel op😅😂

3 maanden geleden

Reactie op WinterMeisje

Hier wat hapjes wortel geprobeerd toen ze 4 maanden was, ze vond het geweld ...
Haha zo schattig! Hier precies hetzelfde. Blijf je het dan wel meerdere dagen nog aanbieden als ze het al gelijk lust? Ik doe het wel maar ik dacht vandaag … zou zo door kunnen naar de volgende smaak 😝 veel te benieuwd hoe hij dan weer reageert

3 maanden geleden

Reactie op MIFG

Wij zijn deze week begonnen (onze kleine is nu 17 weken). Eerste hapje was ...
Mijn neefje is 2 dagen ouder en die reageerde precies zo! Je hebt zeker ook het schema van mamarooskookt ? Mijn schoonzus is wel gewoon doorgegaan maar op internet lees je ook weer dat je het vaker kunt aanbieden zodat ze aan de smaak wennen… lastig! Ik zou uit nieuwsgierigheid alleen al door willen naar de volgende smaak om te zien of er 1 bij zit die hij niet uittuft 😋

3 maanden geleden

Reactie op MIFG

Wij zijn deze week begonnen (onze kleine is nu 17 weken). Eerste hapje was ...
Hier dag 5 pompoen. Ik laat hem nog wel even wennen en dan door naar bloemkool. Gaat immers om het proeven gaha. Tuft alles uit. Alleen dag at hij een mini beetje

3 maanden geleden

Zoontje reageerde zo😂

3 maanden geleden

Onze dochter vind pompoen heel vies, wortel heel lekker en pastinaak kan ermee door. Van die laatste kreeg ze mega veel krampen.