68 Reacties

3 maanden geleden

Ons kindje vond het echt lekker en deed het heel goed had ik niet verwacht. Ik ben wel zelf begonnen met banaan en dan doe ik volgende week groente en dat om en om. Tegenwoordig moet je van CB met groente beginnen en niet meer met fruit maar ik doe het om en om dan kan hij het allebei proberen.

3 maanden geleden

Ohhh ik ben zo benieuwd!! Hier gaan we na onze vakantie beginnen. Ze is dan bijna 19 weken

3 maanden geleden

Hier kan ik zelf niet meer eten zonder dat hij begint te huilen… dus ik eet nu als hij slaapt of als ik ook een hapje voor hem heb. En dan idd huilen en driftig als het op is. Hoe durf ik zo weinig te geven🤣

3 maanden geleden

Reactie op Lottelager

Mijn neefje is 2 dagen ouder en die reageerde precies zo! Je hebt zeker ook ...
Aaah haha 🤭 nou dat dus inderdaad, aan de ene kant heel erg benieuwd hoe hij op andere smaken zal reageren maar wil het daarnaast wel aanpakken op de manier die het beste is 😅

3 maanden geleden

Reactie op Knuffeldoekje

Hier dag 5 pompoen. Ik laat hem nog wel even wennen en dan door naar bloemk ...
Pompoen is ook wel een zachte smaak inderdaad! Ik heb wel het idee dat hij het op dag 3 “minder” vies vond dan op dag 1, ondanks dat hij het alsnog uittufte 😅 gaan denk nog maar even door met de wortel 🥕

3 maanden geleden

Hoe maken jullie de hapjes klaar? Speciaal apparaat aangeschaft ervoor?

3 maanden geleden

Reactie op BabyZwaan

Ik heb in een klein laagje water de groente gekookt en daarna gepureerd met de staafmixer. Als het nodig was nog wat kookvocht toegevoegd. Daarna alles ingevroren in ijsblokjes en in ziplocks gedaan met een etiket erop.

3 maanden geleden

Reactie op BabyZwaan

Hier ook met de staafmixer en straks met echt grote hoeveelheden met de blender. Bij mijn zoontje ook zo gedaan en niets gemist.

3 maanden geleden

Mijn dochter vindt tot nu toe alles heerlijk!! Ze heeft pompoen, wortel, pastinaak en zoete aardappel op (per groente 3 dagen achter elkaar). Ik volg het 60 dagen schema van mama Roos kookt. Ik kan hem eventueel hier delen voor de mama’s die dit interessant vinden!

3 maanden geleden

Reactie op JennyJJ

Mijn dochter vindt tot nu toe alles heerlijk!! Ze heeft pompoen, wortel, pa ...
Oh wat goed! Hoop dat mijn kleintje ook al die dingen lekker gaat vinden…. Zou je em willen delen met mij? Ik ben erg benieuwd 😄

3 maanden geleden

Reactie op JennyJJ

Mijn dochter vindt tot nu toe alles heerlijk!! Ze heeft pompoen, wortel, pa ...
Ik heb ook wel interesse 😊

3 maanden geleden

En met blokjes bedoelen ze ijsblokje. Per oefenhapje kan je alles invriezen in ijsblokjes, zodat je niet elke dag hoeft te koken en het blijft lekker vers voor je kleintje! Ze heeft hier ook veel op haar site over staan of op Instagram.

3 maanden geleden

Reactie op JennyJJ

Ik kan het helaas niet lezen, het bestandje wordt heel klein geüpload dus het is wazig 😵‍💫 Zou je em privé kunnen sturen? 😀

3 maanden geleden

Reactie op JennyJJ

Ik kan hem helaas ook alleen wazig zien. Zou je hem mij ook privé willen sturen? 😁

3 maanden geleden

Reactie op MamavanL123

Ik kan hem helaas ook alleen wazig zien. Zou je hem mij ook privé willen st ...
Zou ik graag willen, alleen ik krijg nergens met privé berichten dat je een foto kan toevoegen..? Kan iemand mij vertellen hoe dit moet? ☺️

3 maanden geleden

Volg

3 maanden geleden

Hier kun je de webinar van t voedingscentrum over eerste hapjes terugkijken: https://stichting-voedings.webinargeek.com/watch/replay/2805203/dc71075d99142a6ccbd90a5177b3e5c9/?utm_medium=paid&utm_source=ig&utm_id=120211232290790598&utm_content=120211233650480598&utm_term=120211233349080598&utm_campaign=120211232290790598 deels overlap met wat er op hun site staat, maar hier en daar net wat uitgebreider toegelicht.

3 maanden geleden

Reactie op JennyJJ

Zou ik graag willen, alleen ik krijg nergens met privé berichten dat je een ...
Misschien dan per mailadres sturen als men dat doorgeeft in de chat?

3 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Misschien dan per mailadres sturen als men dat doorgeeft in de chat?
Ik hou mijn mailadres met voor- en achternaam liever privé. ☺️

3 maanden geleden

Onze zoon krijgt volgende week zijn eerste hapje! Maar hij kan nog niet zelfstandig zitten, hoe en waar geven jullie het hapje? We hebben een stokke stoel, zou het daarin kunnen?