17 Reacties

2 maanden geleden

Ja hoor! 7-10 keer op een dag gemiddeld. Heerlijk, even een momentje van ons samen!

2 maanden geleden

Ja hoor, hier 🙋8 tot 12 keer per dag, afhankelijk van hoe mijn kleintje zich voelt. Ze is altijd wel blij en vrolijk, maar nu verkouden. Merk dat het deinken haar dan meer meoite kost en ze iets vaker komt

2 maanden geleden

Zeker! Hier precies dezelfde tijden. De ene keer soms 6 voedingen en de andere keer weer 8, maar 7 is het gemiddelde. 👌(volledig borstvoeding, kindje van 17 weken)

2 maanden geleden

Ja! 7 keer meestal. Gemiddeld 3 uur ertussen, maar varieert van 2 uur tot 3,5 uur. Volledig borstvoeding, op verzoek. Ik kijk ook wel uit naar het moment dat er een drinkmoment losgelaten wordt

2 maanden geleden

Ik geef ook volledig borstvoeding maar ik hou de tijden niet bij. Ik voed op verzoek en kom ook zeker op 8 a 9 voedingen uit. Mijn zoontje drinkt ook kleine beetjes merk ik als ik aan het werk ben. Als hij dan een flesje afgekolfde melk aangeboden krijgt drinkt hij maximaal 80ml per keer. Vaak ook maar 60. Het werkt totaal anders dan flesvoeding dus ik zou zeker niet vergelijken met de baby's die nog maar 4 flessen krijgen. Geniet van deze momenten, voor je het weet is het voorbij ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Slineena89

Ja hoor, hier 🙋8 tot 12 keer per dag, afhankelijk van hoe mijn kleintje zi ...
Volledig borstvoeding trouwens

2 maanden geleden

Onze meid is bijna 4 maanden Drinkt nu 3 a 4 flessen van 180

2 maanden geleden

Reactie op Hoi1990

Onze meid is bijna 4 maanden Drinkt nu 3 a 4 flessen van 180
4 a 5 bedoel ik

2 maanden geleden

Tussen de 10-12 per dag en gister was het een soort regeldagje, zat niet lekker in zijn vel en buikpijn. Dus 15x waarvan 1 flesje van 60 ml voor medicatie. Hij drinkt wel gemiddeld maar 6 min. en we voeden op verzoek wanneer hij het nodig heeft. Borstvoeding is ook troost en nabijheid zoeken.

2 maanden geleden

Zo te zien komt het veel vaker voor :). Mijn zoon drinkt trouwens heel snel (binnen 10min), dus zoveel vraagt het niet meer van me. Vind het ook heel makkelijk en fijn!

2 maanden geleden

Rond de 7 keer per dag nog!

2 maanden geleden

Ergens tussen de 6 en 12 keer? Ik houd het eigenlijk niet bij, ze doet het goed en groeit goed. Ze vraagt wat ze die dag nodig heeft 😅

2 maanden geleden

Hier wisselt het ook soms 6 maar kan ook 7 of 8 voedingen zijn per dag. Ik geef ook volledig borstvoeding.

2 maanden geleden

Yes hier ook 7/8 keer! Volledig borstvoeding en 1x fles met afgekolfte melk!

2 maanden geleden

Reactie op S&J

Yes hier ook 7/8 keer! Volledig borstvoeding en 1x fles met afgekolfte melk ...
Onze dochter is nu 4,5 maand

2 maanden geleden

Reactie op TessM1997

Zo te zien komt het veel vaker voor :). Mijn zoon drinkt trouwens heel snel ...
Jaa fijn he! Daar waar het in het begin best wel intensief was (vond ik) is het nu lekker makkelijk. Hier ook max 10 min en klaar! 🧡

2 maanden geleden

Ja hoor! Ik houd het niet bij want dan lijkt de borstvoeding net meer energie te kosten ofzo, maar ik denk rond de 10-12x per dag. Ook 's nachts meestal 2x nog rond 1.00 en 4.00. Erg vermoeiend, maar fijn dat ze er goed op groeit.