13 Reacties

één maand geleden

Bij ons ook steeds een beetje anders. De oudste had ook zo een ritme te pakken, maar nu gaat het moeizamer. Vind het niet zo erg, ze is verder tevreden. Gister was het als volgt 07.00 fles 08.15 tot 09.30 slapen 10.45 fles 11.15 tot 12.00 slapen 13.00 tot 14.15 slapen 14.30 fles 15.30 tot 16.30 slapen 18.00 fles 18.30 slapen 22.00 droom voeding En vanochtend om 7u weer wakker. De dag ervoor was ze pas om 08.15 wakker dus totaal anders haha

één maand geleden

Jaa wij voeden helemaal op verzoek , komt de laatste tijd rond 06:00 maar slaapt dan zo nog door tot 9 a 10 uur ( als we vrij zijn) geven ongeveer om de drie uur voeding maar als hij slaapt laten we hem liggen . Soms valt hij in slaap na de voeding en soms heeft hij dan eerst z’n wakker tijd . Hier dus een beetje een zooitje . Maar gaan hier beide prima op

één maand geleden

Reactie op Simone2205

Bij ons ook steeds een beetje anders. De oudste had ook zo een ritme te pak ...
Ja dat hebben we hier ook wel eens, 2x slapen tussen de voedingen door. Ze slaapt soms hazenslaapjes en kan Max 1,5 uur wakker zijn…

één maand geleden

Baby van morgen 14 weken 9.00 wakker Luierverschonen rustig wakker worden 9.30 fles Dan om de 3 uur de fles ongv soms 2,5 uur Rond 20.00 21.00 laatste voeding en geen nachtvoeding Mijn dochter drinkt 180+6 Ik heb geen vast ritme het verschilt per dag hoelaat ze wakker wordt en daarmee volg ik het ritme. Ik hou me juist niet aan een schema omdat ik merk dat dat voor ons gezin met spontaniteit niet werkt.

één maand geleden

Haha ja hier werkt voor mij t op verzoek gewoon echt niet, maar icm een dreumes en dus ook erop uit willen gaan werkt een vast ritme niet. Bekijk het dus indd per dag. Wel goed om te lezen dat ik niet de enige ben waar t soms een zooitje is haha

één maand geleden

Reactie op D1908

Ja dat hebben we hier ook wel eens, 2x slapen tussen de voedingen door. Ze ...
Ja bij ons ook. Is soms niet anders. Wakker houden en dan eerder proberen te voeden werkt niet, dan drinkt ze te weinig en gaat het daarna niet beter haha

één maand geleden

Reactie op Simone2205

Ja bij ons ook. Is soms niet anders. Wakker houden en dan eerder proberen t ...
Ja hier drinkt ze dan alsnog goed, maar dan ga ik haar echt overvoeden en krijgt ze krampjes. Weer t andere uiterste 🙈

één maand geleden

Flesjes soms ietsjes eerder of later, net hoe het uitkomt maar over het algemeen 7 - 11 - 15 - 19- 23 - soms een kleine fles tussen 4 en 5 uur. Slapen volg ik hem echt in. Kan dat niet vastleggen aan tijden. Maar meestal 1.5 uur a 2 uur na vorige slaapje. Hij doet korte slaapjes, wat het ingewikkeld en rommelig maakt. Daarom doe ik 1 x per dag baby massage, daar word hij zo ontspannen van dat hij daarna vaak minstens 2 uur diep ligt te slapen. We vinden het ook allebei een fijn momentje op de dag.

één maand geleden

Leuk jullie dagen zo te lezen! Hier wordt hij tussen 9:30 - 10:30 wakker, dan krijgt hij bv op verzoek en is het iedere dag weer anders 😂. De ene dag slaapt hij korte dutjes, dan weer lange dutjes. Het enige constante tot nu toe is dat hij altijd in de avond hazenslaapjes doet en nog veel cluster. Hij gaat samen met ons mee naar bed (om 22:30) en heeft dan 1 nachtvoeding (die komt tussen 4 - 6, elke nacht ook weer anders). Ik vind de lange ochtend nog wel even lekker, het ritme zal vanzelf opschuiven wanneer ik weer ga werken over 3 weken.

één maand geleden

Reactie op Knuffeldoekje

Flesjes soms ietsjes eerder of later, net hoe het uitkomt maar over het alg ...
Hoe laat gaat jouw kleine dan ongeveer naar bed met deze tijden? Wij hebben ongeveer dezelfde tijden namelijk ☺️

één maand geleden

Reactie op Evida1988

Hoe laat gaat jouw kleine dan ongeveer naar bed met deze tijden? Wij hebben ...
Om de nacht in te gaan bedoel ik dan*

één maand geleden

Voeden gaat op verzoek. Tussen 9 en 10 opstaan. Tussen 9 en 10 ook naar bed. Ergens rond een uur of 3 in de nacht nog een voeding en luier. De rest is allemaal en beetje op de lantefant stand. Geef bv en er zit nog geen schema in. Het gaat zoals het gaat.

één maand geleden

Hier ook voeden en slapen op verzoek. We hebben ook geen vaste tijden, maar ik herken wel een bepaald ritme. Dutjes overdag zijn kort (20-45 minuten, soms een uurtje). Rond 8.30-9.30 wakker en bv Rond 11.30-12.00 bv en een dutje Tussen 13.00-17.00 2x bv en 2 korte of 1 langer dutje 17.30-20.30 3x bv en 2 korte dutjes Rond 20.30-21.30 slapen 02.00 bv 05.00 bv 07.00 bv 8.30-9.30 wakker