Hoii, ik hoest al 'n week met vastzittend slijm. Snachts met liggen wil t soms wel los komen maar overdag blijft t een droge vervelende hoest terwijl ik voel dat er een brok vast zit. Hierdoor ook benauwd.
Weet iemand of je onderstaande hoestdrank, mag hebben?
Er staat een hele lijst met "niet gebruiken wanneer.." maar staat niets bij over tijdens zwangerschap.
Ik ben überhaupt niet iemand die snel naar medicatie grijpt maar ik merk dat ik echt een hoestdrank voor taai slijm nodig begin te hebben 🥲🥲
Helllppp
Deze specifieke weet ik niet. Ik had laatst zelf van de Etos gehaald op advies van de verkopers. Eenmaal thuis las ik in de bijsluiter dat dit niet voor zwangere vrouwen was. Lekkere verkopers dus….
Fluimicil mag sowieso wel als zwangere!
Deze specifieke weet ik niet. Ik had laatst zelf van de Etos gehaald op adv ...
Oh wat stom.. heb wel een etos link gevonden waarbij vermeld staat welke soorten (helaas geen merken) die je mag hebben.
Fluimicil, ik zal er eens naar kijken :D
Bisolvon mag je hebben tijdens de zwangerschap, in de bijsluiter staat in overleg met de huisarts. Heb hier zelf de huisarts over gebeld en als je op lareb kijkt staat het ook aangegeven dat het een veilige keuze is
Had ook erg last van hoesten en keelpijn maar mocht van de huisarts en van de vk geen hoestdrank of hoest/keel tabletjes gebruiken. Alleen thee met honing en een paar dropjes…
Misschien niet de tip die je zoekt maar bij mij begint het nu los te komen door 3x per dag 15 min te stomen, gewoon met heet water, wellicht het proberen waard.