6 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Silke2024
Ik probeer 2 keer per maand iemand te zien (los van verjaardagen). Wij hebb ...
Ik heb voornamelijk losse vriendinnen. Die ik geregeld (vaak avond in de week, vrijdag en zaterdag over het algemeen) zag. Ik ben een jaar geleden naar een half uur verder verhuisd dus dat we elkaar zagen was al meer in de weekenden en soms een avond. Nu ik moeder ben geworden, past mijn vriend 4 om 3 1/2 dag op ons zoontje als ik aan het werk ben. Hij vind nu dat ik te veel weg ben. Ik zie gemiddeld mijn vrienden of op vrijdag of zaterdag (dag deel dus ochtend of avond) en soms alleen een vrijdag en dan zijn we zaterdag en zondag samen. Ik let op ons zoontje op vrijdag en woensdag middag. En avonden ook meestal. Ik kook, doe het huishouden enz en hij vooral de klusjes. Ik wil ook gewoon graag mijn vrienden zien maar hij vind dat ik nu te weinig rekening met hem hou. Maar ik krijg geen concreet antwoord van hem als ik vraag waar de balans dan volgens hem ligt. Ik wil anders graag een dag extra opvang regelen enz. Maar weet nu niet zo goed wat te doen. Zie ik echt veel mijn vrienden? Heb zelf het idee dat het wel meevalt.
3 maanden geleden
Ik zie ze hier gelukkig wel vaak! We hebnen een grote vriendengroep waarmee we sowieso alle verjaardagen/feestdagen etc vieren. En er wordt geregeld in de groep gevraagd wie zin heeft om te borrelen, spellen etc. Soms gaan we samen, soms alleen de dames en soms alleen de heren. En dan heb ik nog een klein groepje vriendinnen, die probeer ik ook zeker wel 1/2x per maand te zien, als het kan nog wat vaker. Al is het om een kopje koffie op een doordeweekse ochtend bij iemand thuis
3 maanden geleden
Ik zag mijn vrienden en vriendinnen sws niet heel vaak, wonen bijna allemaal in een ander dorp/stad, dus dat is plannen geblazen en ik ben daarnaast ook een verschrikkelijke huismus🙈. Ik denk twee keer per maand, dat ik mijn vriendinnen (allemaal tegelijk) zie.