69 Reacties
één maand geleden
Reactie op romyxox
Waar geef jij de pindakaas allemaal bij?
En pureer je de ei hellemaal of g ...
Ik had ei in kleine stukjes gedaan. Pindakaas heb ik al gemengd met broccoli, aardappel en banaan (niet tegelijk natuurlijk).. ook een beetje wat uitkomt.
Mijn man vond de combi raar, maar toen ik zei dat het een soort pindasaus was vond hij patatje pinda (aardappel met pindakaas) wel een goed idee 🤣
één maand geleden
Reactie op Chanelle7
Heb je pompoen al geprobeerd? Lekker zoet en toch mega gezond...de meeste w ...
Ja zeer zeker! Alleen erwt is hier een probleem, rest gaat goed.
één maand geleden
Hier krijgt ze 4 flessen van 180+6. Fruithapje ong 90/100 gram en groentehapje 60 gram ongeveer. We zijn nu op vakantie dus het groentehapje is hier vaak niet zo handig maar na de vakantie gok ik dat we dat zo opgehoogd krijgen 😂 ze vraagt al snel om meer. En ze heeft echt al veel smaken gehad. Na onze vakantie ga ik (zoete) aardappel, rijst en pasta toevoegen
één maand geleden
Hier gaat tot nu toe alleen wortel en banaan redelijk ..Appel en peer vond ze niks. Broccoli kwam ze letterlijk van aan het spugen..
één maand geleden
Reactie op DeFrieseMama
Loederouders hier 🙈. Ons kindje van 5 maanden heeft nu in totaal 2 (3?) ke ...
Nee hoor, hier gebeurt het ook niet lang iedere dag. Dochtertje heeft ook nog steeds geen ritme, en vaak komt het hapje gewoon heel slecht uit met de flesjes en dutjes
één maand geleden
Reactie op ElineB1994
Nee hoor, hier gebeurt het ook niet lang iedere dag. Dochtertje heeft ook n ...
Ik geef altijd na haar eerste ochtend dutje, en gaat prima als ze binnen uur nog fles heeft. Hier drinkt ze 3x per dag 180+6 en in avond om 18:00 warme hap en dan 19:00 200+7 en gaat altijd op! 😊
Wellicht valt dat te proberen gewoon ervoor of gelijk erna overdags?
één maand geleden
Reactie op DeFrieseMama
Super herkenbaar! Zeker in de ochtenden vaak lastig omdat ik dan veel op pad ben met de kinderen. Ben vaak blij dat ze op de opvang die structuur wel bieden 🙈 maar ben ook heel simpel, het is om te oefenen. En als t dan in de ochtend niet lukt probeer ik het vaak met de lunch mee te pakken. Ook soms gezelliger. De oudste eet wat en dan geef ik de baby ook wat 😊
één maand geleden
Reactie op DeFrieseMama
Yup ik vergeet het door drukte en mijn vriend heeft zo iets van het komt allemaal wel 🤦🏾♀️
Ik probeer dan soms wel de avond ervoor 1 ijsblokje met groente uit de vriezer te halen, zodat hij dit in iedergeval krijgt na de opvang
één maand geleden
Reactie op MIFG
Onze kleine is nu 5 maanden en ook al een maand bezig met oefenhapjes.
Wij ...
Wij zitten sinds gister op de gecombineerde hapjes en het fruithapje als tweede hapje. Ons zoontje weigert alleen het hapje als dd pindakaas eronder gemengd is. Het ei vandaag ging wel goed.
Iemand tips voor de pindakaas op een anders manier te geven? Ons zoontje is van 12 april
één maand geleden
Reactie op Daphne275
Wij zitten sinds gister op de gecombineerde hapjes en het fruithapje als tw ...
Misschien een heel klein lepeltje met alleen pindakaas om aan de smaak te wennen?
Of anders de ‘olie’ van de pindakaas afscheppen en dat gebruiken? Het gaat vooral om allergie te voorkomen
één maand geleden
Reactie op DeFrieseMama
Herkenbaar! Als ik hier lees dat veel baby’tjes al best wat eten begin ik ook te twijfelen. Die van ons krijgt 1 keer per dag wat aangeboden soms 2 keer en inderdaad door de drukte van de dag lastig
één maand geleden
Reactie op Shad13
Herkenbaar! Als ik hier lees dat veel baby’tjes al best wat eten begin ik o ...
Dat is toch prima! Er zit ook verschil in de geboortedatum. Dit is de groep van april, maar onze dochter is van 30 maart. Ik was 4 april uitgerekend, dus zat al in deze groep en ben gebleven. Maar het is best een groot verschil met een kindje van 30 april natuurlijk.
Bovendien is elk kind ook weer anders (en elke ouder ook)