12 Reacties

4 maanden geleden

Mijn zoontje had gister om 12 uur de vaccinatie en om half 6 38.2 koorts. Heel huilerig en een zetpil gegeven, toen gaan slapen en de volgende ochtend nergens meer last van

4 maanden geleden

Hier dinsdag ochtend gehad om 9,30 en tot op de dag van vandaag nergens last van gehad 😊 Gaat hier om te prik van 3 maanden

4 maanden geleden

Reactie op Zusjes

Hier dinsdag ochtend gehad om 9,30 en tot op de dag van vandaag nergens las ...
Ja hier ook.. maar ze blijft gewoon blij. Wel een beetje onrustig maar niet anders dan anders.

4 maanden geleden

Reactie op Sammmi

Ja hier ook.. maar ze blijft gewoon blij. Wel een beetje onrustig maar niet ...
Ik denk dat het voor haar dan ook meevalt 😄 mijn andere 2 dochters hebben ook geen koorts gekregen de eerste keren. Dat kwam later pas een keertje en dan was het een lichte verhoging.

4 maanden geleden

6 uur na de vaccinaties heel hard huilen. Veel geknuffeld en een zetpil gegeven. Hierna was het weer over🙌🏻

4 maanden geleden

Paar uur na de vaccinatie al koorts. Toenstraks 38.8, zetpil gegeven. Is al de hele dag slaperig en drinkt wat minder. Ben benieuwd hoe de nacht verloopt!

4 maanden geleden

Als jullie dan een zetpil geven. Welke hoeveelheid geven jullie dan ? Ik heb wel in huis voor het geval dat. Maar dat is 120. Ze is nu 6.7 kilo.

4 maanden geleden

Reactie op Sammmi

Als jullie dan een zetpil geven. Welke hoeveelheid geven jullie dan ? Ik ...
120 is prima, 240 wordt vaak pas gegeven als ze een jaar of 1 zijn!

4 maanden geleden

Gister ook prikjes gehad! Alleen in de avond lichte verhoging 37,7 en ook zonder zetpil de nacht in gegaan. Is prima verlopen. Alsnog klokje rond geslapen zoals altijd en vanmorgen een hele blije baby met goede temp. hoeft niet altijd zo heftig te zijn als ze zeggen.

4 maanden geleden

Reactie op JennyJJ

Gister ook prikjes gehad! Alleen in de avond lichte verhoging 37,7 en ook z ...
Ze was wel het onrustig maar gewoon goeie temp..nu ligt ze nog ik dromenland. Maar ga haar zo wel wakker maken en boob aanbieden :)

4 maanden geleden

Reactie op Sammmi

Ze was wel het onrustig maar gewoon goeie temp..nu ligt ze nog ik dromenlan ...
Fijn dat het goed is verlopen!!👍

4 maanden geleden

Bij de vaccinatie van 8 weken heeft hij de dag zelf 1x koorts gemaakt en na een keertje perdolan was dat meteen voorbij. Echter heeft hij bij beide vaccinaties (ook die van 12 weken) precies pas 2 dagen later last gehad, als in huileriger en hangeriger, slecht eten, meer slapen. Ofwel was dat gewoon twee keer toeval 😂