Ik heb niet echt het idee dat onze dochter last heeft van bijwerkingen of dat ze koortsig word... Al ben ik dan wel bang dat ze ineens in de nacht ziek word ofzo. Ze heeft rond 11 uur vanochtend de prikjes gehad en is nog steeds dat zelfde blije meisje. Dus na hoelang zou je eigenlijk bijwerkingen moeten krijgen ? De arts zei wel dat het na 4 uur zou komen en maar 48 uur zou duren.. maar kan het echt zo zijn dat xe er gewoon niks van voelt ?
Mijn zoontje had gister om 12 uur de vaccinatie en om half 6 38.2 koorts. Heel huilerig en een zetpil gegeven, toen gaan slapen en de volgende ochtend nergens meer last van
Ja hier ook.. maar ze blijft gewoon blij. Wel een beetje onrustig maar niet ...
Ik denk dat het voor haar dan ook meevalt 😄 mijn andere 2 dochters hebben ook geen koorts gekregen de eerste keren. Dat kwam later pas een keertje en dan was het een lichte verhoging.
Paar uur na de vaccinatie al koorts. Toenstraks 38.8, zetpil gegeven. Is al de hele dag slaperig en drinkt wat minder. Ben benieuwd hoe de nacht verloopt!
Gister ook prikjes gehad! Alleen in de avond lichte verhoging 37,7 en ook zonder zetpil de nacht in gegaan. Is prima verlopen. Alsnog klokje rond geslapen zoals altijd en vanmorgen een hele blije baby met goede temp. hoeft niet altijd zo heftig te zijn als ze zeggen.
Bij de vaccinatie van 8 weken heeft hij de dag zelf 1x koorts gemaakt en na een keertje perdolan was dat meteen voorbij. Echter heeft hij bij beide vaccinaties (ook die van 12 weken) precies pas 2 dagen later last gehad, als in huileriger en hangeriger, slecht eten, meer slapen. Ofwel was dat gewoon twee keer toeval 😂