8 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Ishaya
Nutrilon volledig zuigelingen voeding gemixt met omneo
En volledig naar Omneo proberen? Deze voeding is ook wat dikker.
4 maanden geleden
Hier ook zelfde probleem, mijn zoontje is bijna 11 weken en krijgt 6x150cc soms 7x zelfs en weegt ruim 5kg. Komt om de 3u zowel overdag als snachts. Zn honger lijkt niet te stillen.. hebben nu voeding van Kruidvat maar lees ook over Nutrilon Forte 1? Weet ook niet zogoed of ik moet overstappen van voeding of is het een fase. Al wel ruim een week aan het tobben hiermee
4 maanden geleden
Hey! Een topic waar ik ook vanaf de geboorte van mijn zoon mee zit, hebben nu toch een goede combi voeding gevonden, hij is 11 weken en na de voeding vaak huilen omdat hij nog honger had/heeft. Zit nu op 900 ml per dag verdeeld over 5-6 voedingen. Wij gebruiken Hero classic 2 schepjes en Hero +AR 3 schepjes (bij 150 ml), dit is veel dikker en bevat johannesbroodpitmeel waardoor hij echt sneller vol lijkt te zitten.
Pap lijkt mij pas vanaf 4 maanden mogelijk, dat werd mij verteld. Misschien toch overgaan op andere merk of idd op nutrition Forte (dat is hetzelfde als de Hero +AR van ons).
Wij merkte na een week echt al heel veel verschil! Hoop dat je hier iets aan hebt, ik zal wel voorzichtig doen met pap voor de 4 maanden vanwege hun darmpjes die het nog niet aan kunnen