12 Reacties

4 maanden geleden

Ik lees even mee. Mijn dochtertje is ook 12 weken en doet dit ook. Huilen en piepen aan de borst, trekken aan de tepel, heel onrustig doen .. Alleen pakt ze hier het flesje alleen als oma hem geeft 🤣

4 maanden geleden

Hier ook gehad. Helaas niet echt een oplossing voor gevonden. Ook niet met behulp van een lactatiekundige. Soms gaat het goed en soms niet. Nu kolf ik bijna alles. Terwijl hij de eerste 12 weken super goed gedronken heeft.

4 maanden geleden

Misschien moet ze wat langer wachten op de tsr? En is ze dus ongeduldig. Zelf opwekken en aanleggen kan dan helpen. Met spruw kan het mondje wat pijnlijk zijn. Dat is ook een optie.

4 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Ik lees even mee. Mijn dochtertje is ook 12 weken en doet dit ook. Huilen e ...
Oei dat is onhandig.. zou het het 3e sprongetje zijn misschien? Tijdens het 2e sprongetje wilde ze de fles niet 🤯

4 maanden geleden

Reactie op Le-tje

Misschien moet ze wat langer wachten op de tsr? En is ze dus ongeduldig. Ze ...
Goeie, dat ga ik eens proberen. Spruw is het gelukkig niet

4 maanden geleden

Reactie op Le-tje

Misschien moet ze wat langer wachten op de tsr? En is ze dus ongeduldig. Ze ...
Dit, of misschien een hele sterke tsr? Dat kan ook onprettig zijn

4 maanden geleden

Ook herkenbaar. Van onze oudste twee weet ik dat het fases zijn, het wordt wel weer beter.

4 maanden geleden

Onze dochter doet het ook, wij moeten aankomende maandag naar de kinderarts. Dit ook in combinatie met een te licht gewicht…..ik ben radeloos ook de fles pakt ze namelijk niet het zelfde verhaal

4 maanden geleden

Reactie op jente195

Onze dochter doet het ook, wij moeten aankomende maandag naar de kinderarts ...
Wat naar! Hoop dat het snel goed komt bij jullie

4 maanden geleden

Hier ook sinds een paar dagen en maandag ook 12 weken. Gecorrigeerd 13. Hier gaat ook slapen met moeilijk slapen ik dacht dat het misschien het derde sprongetje is wat er aan zit te komen. Maar de onrust aan de borst maakt me wel onzeker

4 maanden geleden

Ik merkte dit ook bij mijn dochter van 13 weken. Dus ik heb weer de kleinste tut op de fles gezet waarbij ze nog steeds veel moeite moet doen om de melk uit het flesje te krijgen. Eerst kwam het er snel uit waardoor ze geen geduld meer had voor de borst🤣

4 maanden geleden

Reactie op Saarrie1012

Ik merkte dit ook bij mijn dochter van 13 weken. Dus ik heb weer de kleinst ...
Met kleinste bedoel ik de 0 maanden en niet de 3m+