6 Reacties

4 maanden geleden

Hoi hoi onze dochter trekt ook heel veel naar mij toe, hetzelfde verhaal als papa haar naar bed brengt, huilen.. bij ons heeft het geholpen dit toch te blijven proberen afwisselend van elkaar en een gedragen shirt of bad jas over de co sleeper hangen zodat ze mama wel ruikt

4 maanden geleden

Hier hetzelfde verhaal, ook de draagzak bij hem accepteert ze niet. Ze is nu 12 wkn, kan ook combi met sprong 3 zijn. Ik ga over een maand werken en dan heeft mijn man de di met haar vrij. We zijn toevallig nu op vakantie maar bij thuiskomst wil ik ook echt samen met mijn man gaan oefenen qua draagzak, cosleeper etc. Wat bij mijn 1ste goed hielp als ik volledig uit het zicht was, dus bijv alleen beneden en mijn man boven of doen jullie dat nu al zo? Ik geef wel BV dus dat maakt het uitdagender, is dit bij jou ook? Lastig he!

4 maanden geleden

Heel herkenbaar. Wij hebben dit ook met ons zoontje van 11 weken. Ik geef borstvoeding en wij proberen mijn vriend nu ook vaker gekolfde melk te geven zodat er wat meer positieve associaties ontstaan.

4 maanden geleden

Misschien een keertje meekijken hoe hij het doet? Ik kan soms net wat kleine tips geven (gezien ik haar veel vaker gebracht heb), die er voor zorgen dat het hem ook beter lukt. En gewoon echt blijven afwisselen, uiteindelijk lukt het hem dan vast net zo goed 😘

4 maanden geleden

Reactie op Mghvanmulken

Hier hetzelfde verhaal, ook de draagzak bij hem accepteert ze niet. Ze is n ...
Herkenbaar van de draagzak. We proberen nu dat hij alleen boven blijft en ik beneden. En daarvoor deden we paar keer samen in bed leggen en dan hij omkleden en ik in bed leggen en zo uitbreiden met verhaaltje lezen erbij en nu doet hij alles. Maar het vergt heel veel geduld. Ik geef kunstvoeding en mijn vriend doet om 11 uur altijd de laatste fles en dan mag hij hem wel in bed leggen.

4 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Misschien een keertje meekijken hoe hij het doet? Ik kan soms net wat klein ...
Ja dat hebben we ook gedaan en ik heb precies gezegd hoe ik het doe maar die kleine trapt er niet in. Nu leggen we wel ook een shirt van mij over papa’s schouder zodat hij mij toch kan ruiken. . Je probeert vanalles 🙈