11 Reacties
3 maanden geleden
Hier ook gehad. Maar dan echt krijsen. Heel erg hard. Schrok me rot. Uiteindelijk kwam ik erachter dat hij dit deed in zijn actieve slaap. Hij deed het 1 minuut, met zijn ogen dicht en sliep toen weer door. Het heeft even geduurd voordat ik het doorhad. Ik pakte hem eerst op als hij het deed, maar maakte hem toen juist wakker.. nu doet hij het gelukkig niet meer. Maar mijn tips is om eerst even te kijken naar hem voordat je hem bijvoorbeeld oppakt. Misschien slaapt hij dus nog.
3 maanden geleden
Reactie op Kkraaij
Hier ook 1 nacht gehad.. was uiteindelijk spruw….
Hier had/heeft hij spruw en huilt hij dus ook vaker in zn slaap. Speen pakt hij slecht maar helpt dan wel. Zit te twijfelen of de speen niet juist een onruststoker is? Hier laat de 3 maand oude baby nauwelijks 4 uur er snachts tussen tegenwoordig. Beetje jammer haha
3 maanden geleden
Reactie op Sabiinaa
Ja klopt uit het niets in zijn slaap was even schrikken iedereen om me heen ...
Jaa doet ons zoontje ook dit. Je schrikt je rot maar hij slaapt gewoon lekker verder 😂 net zoals volwassenen verwerken baby’s in hun slaap/dromen alle prikkels van de dag. Hoort erbij. Ik denk misschien nog even najengelen van dat ik hem 3 min. later dan normaal zijn fles gaf overdag 😂😂