11 Reacties

4 maanden geleden

Hey hey, Mijn kleine doe dat ook wel eens. Ik doe dan de tut weer in en slaapt dan weer rustig verder.

4 maanden geleden

Reactie op nance1987

Hey hey, Mijn kleine doe dat ook wel eens. Ik doe dan de tut weer in en sla ...
Heyy, Ik deed zijn speentje in en dan doet hij hem uit en huilt dan verder heb zijn flesje gegeven en slaapt nu rustig.

4 maanden geleden

Ja ik ken het idd. Dan blijft ik even staan en hou ik het speentje tegen tot ze die goed pakt. Maar soms lukt het niet en is idd de oplossing een flesje. Is altijd even aanvoelen.

3 maanden geleden

Hier ook 1 nacht gehad.. was uiteindelijk spruw….

3 maanden geleden

Hier ook gehad. Maar dan echt krijsen. Heel erg hard. Schrok me rot. Uiteindelijk kwam ik erachter dat hij dit deed in zijn actieve slaap. Hij deed het 1 minuut, met zijn ogen dicht en sliep toen weer door. Het heeft even geduurd voordat ik het doorhad. Ik pakte hem eerst op als hij het deed, maar maakte hem toen juist wakker.. nu doet hij het gelukkig niet meer. Maar mijn tips is om eerst even te kijken naar hem voordat je hem bijvoorbeeld oppakt. Misschien slaapt hij dus nog.

3 maanden geleden

Reactie op Kkraaij

Hier had/heeft hij spruw en huilt hij dus ook vaker in zn slaap. Speen pakt hij slecht maar helpt dan wel. Zit te twijfelen of de speen niet juist een onruststoker is? Hier laat de 3 maand oude baby nauwelijks 4 uur er snachts tussen tegenwoordig. Beetje jammer haha

3 maanden geleden

Reactie op Kkraaij

Wat heb aan de spruw gedaan? Het is een witte laag op de tong toch?

3 maanden geleden

Reactie op Myroosz

Hier ook gehad. Maar dan echt krijsen. Heel erg hard. Schrok me rot. Uitein ...
Ja klopt uit het niets in zijn slaap was even schrikken iedereen om me heen zegt nare droom of als die naar actieve slaap gaat.

3 maanden geleden

Reactie op nance1987

Ja ik ken het idd. Dan blijft ik even staan en hou ik het speentje tegen to ...
Ja heb ook meteen flesje gegeven en toen was hij stil.

3 maanden geleden

Reactie op nance1987

Hey hey, Mijn kleine doe dat ook wel eens. Ik doe dan de tut weer in en sla ...
Ja mijne wou geen speentje had hem toen flesje gegeven en toen was hij stil

3 maanden geleden

Reactie op Sabiinaa

Ja klopt uit het niets in zijn slaap was even schrikken iedereen om me heen ...
Jaa doet ons zoontje ook dit. Je schrikt je rot maar hij slaapt gewoon lekker verder 😂 net zoals volwassenen verwerken baby’s in hun slaap/dromen alle prikkels van de dag. Hoort erbij. Ik denk misschien nog even najengelen van dat ik hem 3 min. later dan normaal zijn fles gaf overdag 😂😂