9 Reacties
2 maanden geleden
Slaapt je kleintje misschien liever op zn zij of buik? Soms lukt het mijn zoontje ook niet om zn slaap te pakken als ik dan naar boven loop en hem op zn zij draai (grote hydrofiele doek achter zn rug draaien en een doek tegen zn buik) valt hij soms binnen een aantal seconde al in slaap en slaapt zo ook veel langer want dan draait hij zichzelf niet wakker. Ik probeer maar mee te denken 😌
2 maanden geleden
Reactie op Lindahermans
Slaapt je kleintje misschien liever op zn zij of buik? Soms lukt het mijn z ...
Toevallig sliep hij uiteindelijk gister op zn buik. Maar soms wanneer ik dit doe vind hij het toch niet fijn. Dus ik denk niet per se dat het daar aan ligt maar weet ook niet wat het wel is..
2 maanden geleden
Reactie op tocaqq
Owja en mijn zoontje is 18 weken oud en dit maak ik al 2,5 week mee ongevee ...
Ik hoop dat t snel over gaat🫠
2 maanden geleden
Reactie op Cornelisa
Ik had dit ook met onze dochter. Bleek dat ze ondervermoeid was. Ik heb de ...
Het ding is, hij doet overdag nu minder dutjes. Waardoor ik eerder juist zou denken oververmoeid. Maar hij slaapt ook niet dan haha
2 maanden geleden
Denk dat je het zelf ook al een beetje aangeeft dat hij je nodig heeft om in slaap te vallen, dan zou ik dat gewoon geven,
Wanneer hij dat echt diep slaapt kun je hem wegleggen en dan huilt hij omdat je weg bent, hierna dan troosten in het bedje; hem op zijn zij leggen en je hand op hem houden, duurt dan vaak niet langer dan een paar seconde dat hij even huilt, daarna nog even de hand op hem leggen zodat hij weet dat je er bent totdat hij weer goed slaapt
Wij helpen onze kleine man altijd in slaap als hij het nodig heeft, door wiegen, zingen; knuffelen; naast hem liggen you name it en dat heeft hij ook altijd nodig gehad tot vandaag.. waar hij ineens zelf in slaap viel met een knuffeltje zonder slaap training
Ik ben persoonlijk bang dat als ze veel huilen bij het slapen omdat ze niet krijgen wat ze nodig hebben uiteindelijk een negatieve associatie met slapen maken waardoor het uiteindelijk moeilijker gaat, dus daarom kiezen we hiervoor