21 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter van bijna 3 speelt de laatste weken enorm veel met de poppenwagen en poppen en haar zusje ook die is 15 maanden ik heb voor bijde een pop gekocht van de action mijn jongste dochter krijgt en iets kleinere variant dan mijn oudste dochter deze krijgen ze na dat ze hun zusje hebben ontmoet🤭
2 jaar geleden
Mijn dochtertje is 2,5 en helemaal in to puzzelen haha. De puzzels die we nu hebben zijn te makkelijk voor haar dus ik heb wat nieuwe puzzels gekocht en die geef ik rond de kraamperiode. Verder wil ik ook samen met haar naar intertoys oid gaan als gezinsuitje en dat ze dan iets mag uitzoeken
2 jaar geleden
Ja leuk idee! Ik had er zelf nog niet eens echt over na gedacht tot ik op mijn babyshower een mooie mand gevuld met cadeautjes kreeg.. ook voor mijn dochter die we pas mogen open maken in de kraamperiode.
Ook leuk om gewoon wat kleine cadeautjes in te pakken waarvan je dochtertje elke dag er eentje van open mag maken. 😊
2 jaar geleden
Onze dochter 2,5 krijgt een nieuwe rugzak, voor haar eigen spulletjes zodat het niet in de luiertas erbij hoeft. En dan kan ze daar zelf haar speelgoed indoen als we op pad gaan
2 jaar geleden
Hier ook een dochter van 1,5 die grote zus wordt!
Ik heb wat klein spul gekocht voor haar, waar ze nu leuk mee speelt of waarvan ik inschat dat ze het leuk gaat vinden:
- een kleurboek (ze is gek op kleuren)
- raamstickers (ze gaapt graag na buiten)
- een grote bal om buiten te spelen
- we hadden een tipi tent gekregen, die gaan we de dag voor de keizersnede opzetten zodat ze dat plekje ‘nieuw’ heeft als de baby de box heeft
- ik heb 2 knuffels dubbel gekocht, eentje voor haar en eentje voor de baby. Die geef ik in het zkh zodat ‘de baby een cadeautje voor haar mee heeft genomen’
- misschien koop ik nog een poppenwagentje voor haar om m te lopen, ze verzorgd haar pop namelijk dagelijks met flesjes geven en knuffels geven.
Nou, als ik het zelf terug lees een heel verwend meisje haha.
2 jaar geleden
Ik hoor goede verhalen over de poppen baby van de Hema, welke je ook kunt uitbreiden met kleertjes.
https://www.hema.nl/kind/speelgoed/knuffels/knuffelpop-groen-15100292.html
https://www.hema.nl/search?q=Knuffelpop&lang=nl_NL
2 jaar geleden
Onze dochter van 3 heeft een klein knuffeltje mogen kiezen om straks aan de baby te gaan geven. Gaan wij morgen samen inpakken. Als zij dan haar cadeautje geeft aan de baby, krijgt zij ook een cadeautje van de baby. Maar dat weet zij nog niet. Ben erg benieuwd hoe zij er op reageert. Wij willen voor haar een buurtjes knuffel die geluid maakt en op pootjes vooruit loopt van Woezel en Pip geven. Zij was hier een tijd geleden bij een ander kindje heel de middag zoet mee
2 jaar geleden
Reactie op SiStitch
Ik hoor goede verhalen over de poppen baby van de Hema, welke je ook kunt u ...
Wij hebben een pop van madebyjet! Is een kleine onderneemster die zelf dr poppenkleertjes ook maakt. De poppen zijn wat kleiner dan een baby bjorn oid. Voor ons dochtertje een ideaal maatje nu en zo’n leuke kleertjes allemaal
2 jaar geleden
Reactie op Suuuziee
Vorige keer heb ik een kraammand gemaakt met voor elke dag een cadeautje vo ...

Wij gaan ook voor een kraam mand voor onze dochter van net 2. Ik weet dat mijn schoonfamilie er ook eentje aan de baby/ouders zullen geven, dus wij wilden haar ook elke een blij momentje geven. We doen hier een cameraatje in (ze vind ook foto’s maken een feest) en verder een combinatie van nuttige en kleine dingetjes zoals een haarborstel, stickertjes, boekje, spelletje etc.
2 jaar geleden
Ga ook een mand vullen met kleine cadeautjes voor ons dochtertje van 4 jaar☺️
heb laatst een aftel kalender samen met haar geknutseld, zodat het wat meer voor haar duidelijkheid geeft wanneer de baby’tjes komen🥰 en probeer haar overal zoveel mogelijk bij te betrekken. Dat zij echt grote zus wordt en het voor haar ook speciaal is, ze spulletjes mee mag uitzoeken en kamertje inrichten enz😊
2 jaar geleden
Reactie op Suuuziee
Vorige keer heb ik een kraammand gemaakt met voor elke dag een cadeautje vo ...

Ziet er super leuk uit ook! Ik heb vorige keer ook zoiets gedaan voor mijn dochter (toen 3 jaar oud). Mijn kinderen zijn nu 7 en 11, maar ga voor allebei ook dit keer weer een kraammand vullen
2 jaar geleden
Reactie op kim1316
Ziet er super leuk uit ook! Ik heb vorige keer ook zoiets gedaan voor mijn ...
Ik ben nu weer een kraammand aan het vullen voor m'n dochter van 3 en zoon van bijna 2. Heb jij nog leuke ideeën?
Ik heb in elk geval bedacht dat m'n dochter een kindercamera krijgt op dag 1, zodat ze zelf wat dingen kan vastleggen in de kraamtijd. Deze wil ik bij action of amazon bestellen nog. Ik heb ook voor beide kids een leuk boek en een elektronisch tekenbordje gekocht. Voor m'n dochter nog een twinning pyjama met de baby.
2 jaar geleden
Voor ons zoontje heb ik ook een pakketje gemaakt met kadotjes, hij is alleen wat ouder.. wordt 3 in juni maar misschien ter inspiratie.
Dit zit erin:
- magnetische puzzel boekje
- djeco bordspelletje
- Stapelstein steen
- kritisch zand
- zand stempels
- zand zeefje
- magnetisch fischjes
- Hexbug nano
- insecten doosje
- stoepkrijt