7 Reacties
2 maanden geleden
Zijn perfect! Heb ze zelf voor onderweg en als ik alleen ben met beide kinderen. Kolven goed af zijn handzaam en erg prettig in gebruik
2 maanden geleden
Ja heel fijn! Ik had alleen wel de kolf met die motors bovenop en dat was wel enige min puntje, waren best zwaar en onhandig, dus ik zou voor een kiezen waar ze er mooi in verwerkt zitten. Verder werkte het top en had ik lekker mn handen vrij
2 maanden geleden
Ik vind ze heel prettig! Ik had eerst de enkele Pro ( roze kattenpootje motor) en nu heb ik dubbele Max ( de gouden ).
Verschillende standen en snelheden. Er zitten ook 3 maten borstschild verkleiners bij wat ik heel prettig vond. Ik vind ze heel compact en ze doen wat ze moeten doen. Passen makkelijk in je bh. Als je een stille kolf wilt dan moet je niet voor Vulpes gaan want ze maken echt wel geluid. Verder vind ik ze heel makkelijk in en uit elkaar te halen en schoon te maken.
2 maanden geleden
Ik vond het niks, ik heb een week of 3 de gouden 8x per dag gebruikt. Doordat de motor erop zit, is het best veel gewicht wat aan je borst hangt. Vooral als ie voller werd, trok ie echt aan m’n tepel voor gevoel (grote cup, misschien is dat het). Ik had soms daardoor ineens een lage productie. Ook best veel kleine onderdeeltjes die allemaal schoon en droog moeten. En het geluid is echt hard. Omdat het twee losse motoren zijn, krijg je ze niet synchroon lopen. Voor af en toe gebruik misschien prima, maar ik kolf fulltime. Ik ben gelukkig met de Medela handsfree: 3 grote onderdelen, vrij stil en goed krachtig. Alleen een losse motor, maar die kan makkelijk in je zak als je iets gaat doen.