15 Reacties

4 maanden geleden

Oh wij doen daar heel vaak boodschappen. Ik ga even een paar printscreens sturen van onze go2 dingen daar

4 maanden geleden

Wasbare zoogcompressen

4 maanden geleden

Waterdoekjes

4 maanden geleden

Lees mee :)

4 maanden geleden

Zeep voor je flesjes/spenen (ruikt naar niks!)

4 maanden geleden

Shampoo en bad spul. Ze hebben hier ook een “melkbadje” van dit merk

4 maanden geleden

Deze nemen we altijd voor de oudste (lekker ontspannend). Maar hier zit wel parfum in vgm.

4 maanden geleden

Dit is echt een life saver, alcohol doekjes voor thermometer enzo. Maar ik doe er ook altijd kinderstoelen mee af in restaurants 😇 oké dit waren m’n tips haha

4 maanden geleden

Ik woon 10 min van de grens dus ik doe regelmatig boodschappen daar. Luiers van DM (ik gebruik ze voor overdag)of van pampers ( ik gebruik die voor de nachten, scheelt enorm met hier) Billencreme. Potjes babyvoeding ook prima en stukken goedkoper. Ligt er aan hoe oud de baby is. En download de app. Veel kortingsbonnen ! Zeker als je een account aanmaakt en de geboortedatum van je kind invult!

4 maanden geleden

Reactie op Verhi03

Ik woon 10 min van de grens dus ik doe regelmatig boodschappen daar. Luiers ...
Dus als ik een account op mijn eigen naam aanmaak, vul ik de geboortedatum van onze dochter en niet mijn eigen?

4 maanden geleden

Reactie op S&J

Dus als ik een account op mijn eigen naam aanmaak, vul ik de geboortedatum ...
Geeft bij mij namelijk aan bij het aanmaken van een account dat je minimaal 16 jaar moet zijn🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op Imkebb

Dit is echt een life saver, alcohol doekjes voor thermometer enzo. Maar ik ...
Wat een hoop leuke tips, dank!!

4 maanden geleden

Reactie op S&J

Dus als ik een account op mijn eigen naam aanmaak, vul ik de geboortedatum ...
Nee je kunt aangeven dat je een kind hebt en dan hoef je daar enkel voornaam en geboortedatum in te vullen volgens mij

4 maanden geleden

Reactie op Verhi03

Nee je kunt aangeven dat je een kind hebt en dan hoef je daar enkel voornaa ...
Aanmelden voor gluckskind, heb net even gekeken

4 maanden geleden

Reactie op Imkebb

Dit is echt een life saver, alcohol doekjes voor thermometer enzo. Maar ik ...
Dit zijn toch geen alcoholdoekjes? Er staat ‘ohne alkohol’. Ik ga eens kijken wat er wel inzit, want ik vind het idee wel heel handig, zeker voor buitenshuis!