Ik snap mijn eigen kind soms niet meer.. hij is nu 3 maanden en wil de laatste weken veel slapen (gaat soms ook echt moeizaam). Als hij wakker wordt dan is dat bijna altijd huilend. Ik vraag me dan af, wil hij verder slapen? Drinken? Uit bed? Heeft hij ergens pijn?
Dan breng ik hem soms naar beneden (omdat ik denk dat hij uitgerust is) dan begint het gapen en jengelen al vrijwel direct. Flesjes drinkt hij ook niet altijd leeg. Hij meldt zich ook niet vaak voor een flesje. Soms drinkt hij maar 100 ml en daar kan hij wel 5 uur mee redden. Wat voorheen echt weinig was voor hem. Hij is sinds 5 dagen overgestapt naat Nutrilon Pepti.
Ik heb het gevoel dat hij de afgelopen weken niet uitgerust is. Hij is slaperig maar tegelijkertijd soms ook super vrolijk en heerlijk mannetje!
Als ik hem in slaap wil brengen dan is dat altijd ingebakerd en wiegend. Zodra ik hem inbaker begint het huilen. Soms denk ik dat hij helemaal niet meer ingebakerd wil worden maar zonder inbakeren kan hij niet slapen (beweegt teveel) . Ik weet het even niet meer..
Herkenbaar dit? Moet ik er wat mee?