38 Reacties

2 jaar geleden

Ja kan! Doen wij ook!

2 jaar geleden

Wij hebben die ook aangeschaft

2 jaar geleden

Yes, bij de eerste gekocht en gaat nu mee voor de tweede.

2 jaar geleden

Ja wij hebben dit, maar om eerlijk te zijn, heb mijn eerste 1 keer hierop verschoond. Verder was het overal en nergens

2 jaar geleden

Yes hier de Hemnes ladekast en heb houten handvaten gekocht, vond die net iets mooier haha. Lekker ruim past veel in! Ook prettige hoogte om te verschonen. Ik ben 1.56 en mijn man is 1,82. Is een kast die je later overal kan inzetten dus hoef je niet altijd als commode te gebruiken, vond dat wel fijn鈽猴笍 gebruik het nu voor me dochter en je kan makkelijk dingen kwijt voor 2 kindjes, heb er een hangkast erbij, ook van Ikea.

2 jaar geleden

Wij hebben ook een Ikea kast op het oog als commode

2 jaar geleden

Wij hebben ook de Hemnes (via Marktplaats) gekocht. Ik ga de knopjes nog vervangen. Je kunt bijvoorbeeld op Pinterest ook veel vinden over het pimpen van de Hemnes, zitten leuke idee毛n bij!

2 jaar geleden

Hier ook de Hemnes kast opgeknapt bij de eerste. Gaan hem nu weet gebruiken. Hij is lekker grote en heeft veel ruimte ideaal

2 jaar geleden

Reactie op Eef2791

Hier ook de Hemnes kast opgeknapt bij de eerste. Gaan hem nu weet gebruiken ...
Hebben jullie er dan ook nog een kledingkastje bij of is de Hemnes groot genoeg om alles in kwijt te kunnen? Twijfelen hier ook nog! Maar ze vliegen weg op Marktplaats, haha.

2 jaar geleden

Reactie op CV1991

Hebben jullie er dan ook nog een kledingkastje bij of is de Hemnes groot ge ...
Wil je de dubbele of de enkele Hemnes kast? Ik heb de enkele en daarnaast toch nog een kast. Ophangen is toch fijner dan vouwen vind ik.

2 jaar geleden

Voor mijn zoontje de enkele Hemnes kast gekocht en er zelf anders knoppen op gezet. Nu ga ik deze ook gebruiken voor mijn dochtertje.

2 jaar geleden

Wil je de dubbele of de enkele Hemnes kast? Ik heb de enkele en daarnaast t ...
Dachten de dubbele. Maar de enkele(wist niet dat die er was) en een kastje is dan ook een fijne optie. Dank!

2 jaar geleden

Op m'n dochters kamer heb ik de enkele Hemnes met nog een hangkast, omdat ik haar jurkjes en truien liever wil ophangen. In de badkamer heb ik de dubbele Hemnes. Echt superfijne kasten vind ik. Ik heb wel een bladvergroter erop, zodat ik rechtdoor kan verschonen

2 jaar geleden

Zou je er een foto van kunnen sturen , ik ben benieuwd en ook opzoek naar een soort van commode met veel lades

2 jaar geleden

Ja dit kan, er wordt wel geadviseerd om er pootjes onder te zetten, omdat je anders steeds met je voeten tegen de kast staat als je de baby verschoont. Ik had het bij babydump gevraagd en die adviseerde dit! Ik wil zelf de malm kast als commode gaan gebruiken!

2 jaar geleden

Ik ben er super blij mee, er past echt veel in. 馃ぉ

2 jaar geleden

Voor mijn zoontje de enkele Hemnes kast gekocht en er zelf anders knoppen o ...
Waar heb je deze stoel vandaan? 馃ぉ

2 jaar geleden

Voor mijn zoontje de enkele Hemnes kast gekocht en er zelf anders knoppen o ...
Wij hebben deze en dan gepimpt. Let wel op als je wat kleiner bent (kleiner dan 1.70) dan kan het te hoog voor je zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Carapetita

Waar heb je deze stoel vandaan? 馃ぉ
Hij komt van Kwantum maar is helaas niet meer te koop 馃檨

2 jaar geleden

Reactie op Aina92

Wij hebben deze en dan gepimpt. Let wel op als je wat kleiner bent (kleiner ...
Ik ben 1.65 en vind hem prima 馃