Yes hier de Hemnes ladekast en heb houten handvaten gekocht, vond die net iets mooier haha. Lekker ruim past veel in! Ook prettige hoogte om te verschonen. Ik ben 1.56 en mijn man is 1,82. Is een kast die je later overal kan inzetten dus hoef je niet altijd als commode te gebruiken, vond dat wel fijn鈽猴笍 gebruik het nu voor me dochter en je kan makkelijk dingen kwijt voor 2 kindjes, heb er een hangkast erbij, ook van Ikea.
Wij hebben ook de Hemnes (via Marktplaats) gekocht. Ik ga de knopjes nog vervangen. Je kunt bijvoorbeeld op Pinterest ook veel vinden over het pimpen van de Hemnes, zitten leuke idee毛n bij!
Hier ook de Hemnes kast opgeknapt bij de eerste. Gaan hem nu weet gebruiken ...
Hebben jullie er dan ook nog een kledingkastje bij of is de Hemnes groot genoeg om alles in kwijt te kunnen? Twijfelen hier ook nog! Maar ze vliegen weg op Marktplaats, haha.
Op m'n dochters kamer heb ik de enkele Hemnes met nog een hangkast, omdat ik haar jurkjes en truien liever wil ophangen. In de badkamer heb ik de dubbele Hemnes. Echt superfijne kasten vind ik.
Ik heb wel een bladvergroter erop, zodat ik rechtdoor kan verschonen
Ja dit kan, er wordt wel geadviseerd om er pootjes onder te zetten, omdat je anders steeds met je voeten tegen de kast staat als je de baby verschoont. Ik had het bij babydump gevraagd en die adviseerde dit!
Ik wil zelf de malm kast als commode gaan gebruiken!