10 Reacties

één maand geleden

Ik duw de onderkant van haar slaapzak aan het eind tussen het matras en het bedje🤭 Net als het lakentje zegmaar haha, en dan blijft ze wel goed liggen!

één maand geleden

Hier precies hetzelfde! Eerder liep ik gelijk naar hem toe als hij rolde want was ook altijd huilen. Destijds 2 dekentjes opgerold en onder matrashoes gelegd zodat rollen minder snel gaat. Dit werkte wel even echter ook hier wist hij toch nog op zijn buik te rollen 😅 toen heb ik paar dagen hem even gelaten als hij huilde, 3-5 min om het zelf op te lossen, eerste paar keer waa flink huilen maar na een tijdje wende hij eraan op zijn buik te liggen zonder huilen en sinds een weekje gaat dit erg goed! Dus wellicht kun je dat nog proberen. Vergt wel wat oefening en geduld eerste paar dagen.

één maand geleden

Reactie op aureelia

Hier precies hetzelfde! Eerder liep ik gelijk naar hem toe als hij rolde wa ...
En natuurlijk tussendoor naar hem toe lopen om te troosten, maar niet van houding veranderen

één maand geleden

Dat hadden wij ook. Oefenen oefenen oefenen overdag en nu lukt het hem om zelf terug te draaien én slaapt hij op zijn buik

één maand geleden

Hadden wij ook. Oefenen oefenen oefenen tot ze comfortabel zijn op hun buik

één maand geleden

Reactie op J235

Dat hadden wij ook. Oefenen oefenen oefenen overdag en nu lukt het hem om z ...
Hoe lang heeft het geduurd tot hij zelf kon terugdraaien?

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ik denk een maandje. Dat het echt goed lukte

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ongeveer een kleine maand denk ik. Het ging steeds soepeler en nu draait hij alle kanten op

één maand geleden

Wij gebruiken een zijligkussen (ivm voorkeurshouding), maar daardoor kan ze ook niet draaien. Als ze dan echt is ingeslapen, halen we dit kussen weg en slaapt ze rustig door. Misschien werkt dat voor jullie ook? Bij ons is het dus niet de reden om het kussen te gebruiken, maar wel een mooi extra voordeel

één maand geleden

Hier hetzelfde ! Afgelopen nacht wel 10x heen geweest om haar weer om te draaien. Ze valt ook wel in slaap op haar buik, maar dit vind ik toch wel wat spannend. Ik heb nu een snoozzz slaapwikkel besteld, zodat ze niet kan rollen. Ben benieuwd …